Jimmy's Mini Cooper S JCW M7 CAI Pics pag 34
- iDarkDesign
- Transformer
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
@ Mitchell: Thanks man, ik vond het zelf ook wel een stoere mod zo!!!
@ StefanCS: Idd de donkerste, vers van de rol! Als het goed is hoeft het dak niet overgespoten te worden. Daar is verders ook niets beschadigd gelukkig!
@ Denzig: Thanks man! Dat wordt dan weer tijd voor een Mac Meet in de buurt van A'dam of zo????
@ Speedy: Thanks kerel!
@Kwiebje: Thanks hoor! Ik ben het volledig met je eens!!!
@ Berry M: Weet ik wel, alleen die hitte man, ik ben nie vooruit te branden
@ iDD: Thanks man! Heb er toch maar vanaf gezien. Heb geen zin in die overijverige politieagenten die me dan om de haverklap aanhouden zeg maar
@ StefanCS: Idd de donkerste, vers van de rol! Als het goed is hoeft het dak niet overgespoten te worden. Daar is verders ook niets beschadigd gelukkig!
@ Denzig: Thanks man! Dat wordt dan weer tijd voor een Mac Meet in de buurt van A'dam of zo????

@ Speedy: Thanks kerel!
@Kwiebje: Thanks hoor! Ik ben het volledig met je eens!!!

@ Berry M: Weet ik wel, alleen die hitte man, ik ben nie vooruit te branden

@ iDD: Thanks man! Heb er toch maar vanaf gezien. Heb geen zin in die overijverige politieagenten die me dan om de haverklap aanhouden zeg maar

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Ramen zijn idd super icm de rest! Ben dr echt blij mee!
Hij is nu echt bijna af, alleen is mn maatje ziek en hij heeft op zn werk nog een aantal gespoten onderdelen liggen en daar is nu alleen nog het wachten op zeg maar....Wordt vervolgd dus nog even
Thanks Rini! Ik heb inderdaad het idee dat dat het geval was! Ik sprak iemand bij de Minidealer hier in Hilversum maar die kon zich de auto niet herrinneren als zijnde mediaauto ofzo...dus wel grappig! Ik moet alleen nog een hardkopie van de Autoweek te hebben en dan ben ik zo'n beetje wel compleet geloof ik!rini.odette schreef:Een super mooie MINI heb je daar zeg.
Het lijkt erop dat ze je MINI vroeger aardig hebben uitgetest voor waar autobladen. Leuk om dat terug te zien![]()
Die tint op de achterste ruiten is very![]()
Mooie combi ook met die zwarte velgen.
Gr. Rini
Ramen zijn idd super icm de rest! Ben dr echt blij mee!
Hij is nu echt bijna af, alleen is mn maatje ziek en hij heeft op zn werk nog een aantal gespoten onderdelen liggen en daar is nu alleen nog het wachten op zeg maar....Wordt vervolgd dus nog even

- minipino77
- Enthousiast
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Super vette Mini zo man , staat cool die raampies ...
Maar idd voor maggie best een tintje donkerder ..
Maar lekker bakkie hoor !!!
Maar idd voor maggie best een tintje donkerder ..
Maar lekker bakkie hoor !!!

Onze sponsors