Pieter's EB R53 215pk-- Ring foto's
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
@iedereen: Thx weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb aan Kuijt nog gevraagd een stickertje te maken.....die zal gaan aansluiten op de witte luchthapper.
Heb ik ja.....ik zal hem in mijn gallery zetten.Berry M schreef:Gave MINI heb je ervan gemaakt!
Heb je misschien nog een foto gemaakt van die witte luchthapper op je auto? Ik ben daar wel erg benieuwd naar...
Ik heb aan Kuijt nog gevraagd een stickertje te maken.....die zal gaan aansluiten op de witte luchthapper.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Gisteren een OCC van M7 erop gezet. Is weer een klusje van niets en je hoeft niet eens je oude slangen te versnijden
zoals M7 zegt. Dus alles kan weer makkelijk terug naar origineel. (maar dat wil natuurlijk toch nietmand
)
Eerst de Can zelf erop

Slangen eraan

En alles zit weer verstopt onder the Strut Brace

zoals M7 zegt. Dus alles kan weer makkelijk terug naar origineel. (maar dat wil natuurlijk toch nietmand
Eerst de Can zelf erop

Slangen eraan

En alles zit weer verstopt onder the Strut Brace

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Ik had al veel te lang de Ferodo blokken in de schuur liggen maar gisteren eindelijk gemonteerd.
Hij remt weer een stukje harder. Erg goed merkbaar. Aanrader!!!

Oude AP blokken eruit

En de Ferodo's er weer in

En nu maar wachten hoelang het piepen wil wegblijven
Hij remt weer een stukje harder. Erg goed merkbaar. Aanrader!!!

Oude AP blokken eruit

En de Ferodo's er weer in

En nu maar wachten hoelang het piepen wil wegblijven

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Ik had alweer veel te lang de connector liggen van Remmie1972 maar vandaag eindelijk gemonteerd.

Super handig en al helemaal met dit weer.
Bedankt remmie

Super handig en al helemaal met dit weer.
Bedankt remmie

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Grappig. Alleen een E teveel
Toevallig heb ik vorige week mijn classic uit de garage van mijn ouders gehaald en hem in mijn garage gezet.
Nog een stukje ermee gereden en dat blijft toch grappig.
Grappig. Alleen een E teveel
Toevallig heb ik vorige week mijn classic uit de garage van mijn ouders gehaald en hem in mijn garage gezet.
Nog een stukje ermee gereden en dat blijft toch grappig.

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Vandaag een schroefsetje KW's v2 gemonteerd
v2 is ook in hardheid af te stellen.
Foto's:
Oud vs Nieuw

Hier heb ik de oude eraf gehaald door hem uit het wiellagerhuis te schuiven waar hij ingeklemt zit met 1 bout.
Dan hoef je je aandrijfassen niet los te halen en ook niet je fusee. Echt heel eenvoudig.

Achter

Ik heb ze voor op z'n hardst staan en achter een stuk zachter want anders breekt hij continue uit.
Misschien ga ik ze morgen uitproberen op de Ring.
Nog meer mensen die er heen gaan??
Foto's:
Oud vs Nieuw

Hier heb ik de oude eraf gehaald door hem uit het wiellagerhuis te schuiven waar hij ingeklemt zit met 1 bout.
Dan hoef je je aandrijfassen niet los te halen en ook niet je fusee. Echt heel eenvoudig.

Achter

Ik heb ze voor op z'n hardst staan en achter een stuk zachter want anders breekt hij continue uit.
Misschien ga ik ze morgen uitproberen op de Ring.
Nog meer mensen die er heen gaan??
Laatst gewijzigd door Meani op 13 jul 2009, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Onze sponsors