Ben benieuwd of meer mensen die problemen hebben met de Miltek want ik wilde eigenlijk mijn JCW ruilen tegen de Miltek.
Hopelijk dat 1 van de clubleden er wat meer over kan vertellen!
Alvast bedankt hoor!!!!

Heb je dan geen kapotte motorsteun oid?StefanCS schreef:Het is niet de resonantie waar ik nu last van heb. Dat had ik vorig jaar bij het verlengen van de eindstukken (wat ook al raar was)
De Milltek hangt na de tuning "los". Vandaar dat ie bij gasgeven/gas los buigt/trekt, waardoor ie tegen de onderkant van de carroserie komt.
Het rare is ie voorheen inderdaad muurvast hing.
Mijn blok kantelt ook wel erg veel na de tuning. Gisteren heb ik een stukje in Jimmy's JCW gereden, maar zijn blok kantelt minder is en is minder zenuwachtig. Maar dit komt misschien ook dat hij een 11% pulley heeft.
Maar zaterdag ga ik waarschijnlijk even langs Van der Velden in Zoetermeer. Dat is mijn laatste hoop.
Ja de ophangbeugels moeten veranderd worden. Vanavond heel rustig naar huis gereden. Het kraakt als een gek onder de auto. Alsof elk moment het hele systeem eronder vandaan valt...quattro gmbh schreef:En als jullie nou zoals marss de ophangbeugels een beetje aanpassen en daarnaast misschien ook een TSW engine kopen?
Misschien een optie als de huidige versleten zijn.Als je blok veel kantelt moet je de Powerflex steun nemen bij de onderste motorsteun. Die gaat het meeste het kantelen tegen en is eenvoudig te plaatsen en geeft zo goed als geen extra trillingen.
Bij mij is de engine damper volledig verwijderd en vervangen door powerflex motorsteunen. Je kan dus zonder!Berthil schreef:Je hebt nu natuurlijk wel wat meer koppel gekregen na de tuning.
Als je blok veel kantelt moet je de Powerflex steun nemen bij de onderste motorsteun. Die gaat het meeste het kantelen tegen en is eenvoudig te plaatsen en geeft zo goed als geen extra trillingen.
Onze sponsors