Ik wilde nog even daar aan de kant, maar kwam al weer een auto en je sloeg af! Cu next time
Gespot, Blue MCS in Wormerveer!
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik wilde nog even daar aan de kant, maar kwam al weer een auto en je sloeg af! Cu next time
Gespot, Blue MCS in Wormerveer!
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
, fijne cicanes daar he
maar volgende keer stop ik even hoor om je laatste mods te aanschouwen. Zag ik nou dat je toch aan het verlagen bent geslagen? en je mist je spoiler, of is er wat moois op komst
Re: Gespot, Blue MCS in Wormerveer!
ja had een beetje haastdenizg schreef:![]()
![]()
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik dacht zelf van niet
Ik rij ff nog kaal ja, spoiler komt er de 7e op enneh ik moest snel ff terug weer naar kantoor dus jah beetje haast
Volgende keer babbelen we ff bij!
Re: Gespot, Blue MCS in Wormerveer!
Klopt, inmiddels toch 3cm verlaagd met eibachs. Is dat zo duidelijk te zien dan?wall-e schreef:ja had een beetje haastdenizg schreef:![]()
![]()
Ik wilde nog even daar aan de kant, maar kwam al weer een auto en je sloeg af! Cu next time, fijne cicanes daar he
![]()
maar volgende keer stop ik even hoor om je laatste mods te aanschouwen. Zag ik nou dat je toch aan het verlagen bent geslagen? en je mist je spoiler, of is er wat moois op komst
Ik rij ff nog kaal ja, spoiler komt er de 7e op enneh ik moest snel ff terug weer naar kantoor dus jah beetje haast
Volgende keer babbelen we ff bij!
Onze sponsors