Ik moet dus nog steeds de mijlenteller omwisselen voor een kilometerteller met een hogere snelheids aanduiding

Alvast voor Zandvoort

Meen je dat serieus?Braspenning Racing schreef:De 2.8 zijn niet zo snel, de standaard ///M ook niet![]()
Btw bij ritten op de Nordschleife werd ook ik door MINI's zo af en toe op een flink pak slaag getrakteerd.
De bochten snelheid van een stanaard MINI is nu éénmaal veel hoger dan die van een standaard Z3. De stabiliteit is dan ook nog eens het meervoudige, dus tel maar uit je winst.
De eerste Z3M komt uit '97, de laatste '03. Verouderde techniek, heb je zeker gelijk in. De achteras is echter dezelfde als van de E36 Compact, de vooras is wel van de nog oudere E30 (je weet wel die vierkante 3 series).k33z schreef:Mijn moeder heeft een tijd een Z3 M roadster gehad. Kwa wegligging viel de auto inderdaad wat tegen, maar hou er rekening mee dat dit alweer een oudere auto is kwa techniek. De achteras komt zelfs nog van de E30 3 serie.
Kwa vermogen is het natuurlijk fantastisch, zeker in combinatie met RWD.
Een standaard Z3M rijdt in de rechte lijn bij alle (extreem getunde mini's daarbuiten gelaten) om de oren. Misschien als je een mini hebt met 260+ pk dat je tot de 200 in de buurt kan blijven.
Onze sponsors