Oke het verhaal als volgt. Ik had dus die JCW R95's te koop staan en plots was daar Walter uit Gorichem. Walter had een set Sparco JCW stoelen en vroeg of we een deal konden maken. Tuurlijk had ik daar wel oren naar dus na uitvoerige mailwisseling was het gisteravond dan eindelijk zover. Wielen achterin de kart gepropt en vertrokken richting Gorichem. Toen ik daar aankwam werd ik uitbundig begroet door Walter, Jen, Rob en de Benner Senner. Walter zat uiterst geinteresseerd naar mijn kenteken te kijken en zei op een gegeven moment "ik heb die auto eerder gezien". Ik heb nog verschillende balletjes opgegooid maar mijn opties waren kansloos.
Op een gegeven moment ging het lampje branden bij Walter en hij rende naar binnen om enige minuten later met een exemplaar van GTO naar buiten te komen rennen.
Ik weet het weer riep Walter!!! Hij bladerde snel door naar een artikel over de 200pk club en shit.....daar stond mijn wagen hoe ik em 3 weken geleden had opgehaald in Amersfoort!!!!
Ik was met stomheid geslagen! En niet zozeer doordat ik mn eigen auto zag staan in dat autoblad...nee.....meer omdat ik niet kon bevatten hoe het mogelijk was dat iemand zich mijn kenteken kon herinneren in een autoblad uit maart 2005!!!
Ik mocht van Walter het blad hebben omdat hij vond dat het bij de auto hoorde en daar ben ik em zeer dankbaar voor.
Oja en de stoelen zitten ook toppie trouwens!!!
De stickers van Blont zitten er inmiddels ook en de chromen rand rond de ramen is ook beplakt!
Hier onder het fotoverslag
quattro gmbh schreef:Ik heb elke GTO maar kan het me echt niet herinneren hoor
Zal hem er ff bij pakken en het artikel gaan lezen
Erg dikke MINI en hij wordt met de dag dikker lijkt het
Thanks Quattro!!!!
Het is trouwens jaargang 3 nummer 1 uit 2005. Je kunt de cover ook online vinden bij GTO
Om heel eerlijk te zijn had ik dit ook.....
Ik herkende de wagen ergens van, maar kon me niet voor de geest halen waarvan. Enkele weken geleden heeft ie volgens mij, net als een DS Cooper S tussen de occasions gestaan in de autoweek.... Klopt dat?
Volgens mij zijn er ook meer geleverd met een bijna gelijke kentekenserie, iemand die dat bij toeval weet?
Maar nu ik de wagen in de GTO zie.......
Gaaf man!
Owja en die stoelen.... man, man, man, echt heerlijk vind ik ze!