Het chroom blijft lekker zitten, het breekt een beetje het zwart want anders wordt het zo somber allemaal.Sven schreef:Zomaar een vraagje, komt er voor een aero grille in of bijft de chrome zitten?
Berthil, de Zwarte (Nera)
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Komt door de foto! tijdens het afleveren van de veren heb ik de auto ff in het echt van binnen kunnen kijken.. Juist een MOOI geheel zo..
betere pics maken berthil!!!
Greets en ben blij dat de veren bevallen
Coen
Fred schreef:Dik!![]()
![]()
vind het binnen wel wat druk zo, maar dat is gewoon mijn mening
Komt door de foto! tijdens het afleveren van de veren heb ik de auto ff in het echt van binnen kunnen kijken.. Juist een MOOI geheel zo..
betere pics maken berthil!!!

Greets en ben blij dat de veren bevallen

Coen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik merk niks van toespoor, ik zie ook niks aan de wielen.
Met teveel toespoor zijn hij veel nerveuzer op hoge snelheid moeten worden en meer last van spoorvorming. Ik ga de Mini volgende week nog een tikje lager zetten, daarna laat ik hem uitlijnen.
Met teveel toespoor zijn hij veel nerveuzer op hoge snelheid moeten worden en meer last van spoorvorming. Ik ga de Mini volgende week nog een tikje lager zetten, daarna laat ik hem uitlijnen.
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar de bandenslijtage zal wat hoger zijn
Ik merkte er ook niks vanBerthil schreef:Ik merk niks van toespoor, ik zie ook niks aan de wielen.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beloofd, hierna komt nog maar één modificatie en dan is het echt afgelopen met de mods voor de Cabrio 

Tijdens de vierlandenrit toch een paar keer de begrenzer in gejaagd dus toch maar een Shiftlight geïnstalleerd al heb ik me er nu makkelijker van afgemaakt dan in de Blauwe.
Ik ga hem nu even uittesten in de Limburgse heuvels tijdens de ondergaande zon

Tijdens de vierlandenrit toch een paar keer de begrenzer in gejaagd dus toch maar een Shiftlight geïnstalleerd al heb ik me er nu makkelijker van afgemaakt dan in de Blauwe.
Ik ga hem nu even uittesten in de Limburgse heuvels tijdens de ondergaande zon

Onze sponsors