Berthil, de Zwarte (Nera)
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na 2 dagen op mijn gemak het onderstel wisselen is de Cabrio klaar zoals ik hem hebben wil. Het Leda onderstel met de nieuwe veren doet het meer dan uitstekend. Ze zijn comfortabeler dan het originele onderstel zonder aan wegligging in te boeten. Het kan nog comfortabeler maar dan gaat het wel behoorlijk deinen. Ik denk dat het nog wel wat lager kan zonder dat het oncomfortabel wordt maar ik laat eerst even de nieuwe veren helemaal inzakken. De 1,25 graden camberplaten en 16 mm spacers zitten er ook op. Het stuur uit de blauwe is ook overgezet.

Laatst gewijzigd door Berthil op 25 jun 2009, 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Hier de oude en nieuwe veren.
Ze zitten op een RVS Leda instelbare schroefset, ze zijn even lang als de originele veren. De schroefset was destijds prijzig en heeft goed dienst gedaan onder de Blauwe totdat de veren te slap werden en het onderstel door begon te slaan. Dat is gelukkig nu helemaal weg met de dikkere veren die op maat gemaakt moesten worden door de afwijkende vorm van het Leda onderstel. Hier ook met de 1,25 graden camberplaten met origineel lager.StefanCS schreef:Die custom veren....hoeveel verlagen deze? 4cm?

Hier de oude en nieuwe veren.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
x2
!!!!!!
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
marss schreef:Ja ja, ziet er heel VET uit!!!!![]()
![]()
marss
x2

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors