Mat zwarte wrap

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

21 okt 2008, 23:49

Hoezo, eerder een blind-date :mrgreen: :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Tasha
4 op een rij!
4 op een rij!

21 okt 2008, 23:52

Pretty Cooper schreef:Hoezo, eerder een blind-date :mrgreen: :wink:

gr, PC
Alle 2 een Cooper S.....een speed date dus?
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2008, 14:57

Ik ook willen wrappen!!
:P
groepskorting ?
horn
Be Mini
Be Mini

12 nov 2008, 16:54

een goed voorbeeld doet goed volgen...

Afbeelding Afbeelding

Tasha, dank voor de tip! 8)
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2008, 16:56

wat kost t nu?
want dan wil ik ook mat zwarte wrap!!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

12 nov 2008, 17:11

WoK schreef:wat kost t nu?
want dan wil ik ook mat zwarte wrap!!
1000,- euro ergens in Eindhoven, staat hier ergens!

Ik zal de groeten aan Remco doen :wink: , die met die danspaal maar dat is echt een Seat :mrgreen: :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ducky
Nieuw Lid
Nieuw Lid

22 jan 2009, 12:54

Hey,

Heel even dit topic onder het stof gehaald. Ben benieuwd hoe de wrap er na enkele maanden erop te zitten eruit ziet. Ben namelijk zelf op zoek naar een mini en we zouden die dan eventueel laten wrappen. Dat mat zwart is toch echt wel knap. Maar vraag me nu af of zo'n wrap stevig genoeg is. Heb je geen last van steenslag? Zou niet willen dat ik na 2 maand de auto opnieuw kan laten wrappen omdat de wrap beschadigd is en de kleur van de lak er onderuit komt.

Kan er iemand zijn ervaring posten?

Alvast bedankt

een toekomstig mini-rijder
BadSMini
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 jan 2009, 19:51

Hey Ducky,

Bij normaal gebruik blijft de wrap heel lang netjes,
Je kan en mag het nooit vergelijken met spuitwerk het materiaal is flexibel dus zacht en dus gevoelig voor steenslag en scherpe dingen.

Daarintegen is het voordeel dat het binnen 1a2 dagen klaar is tegenover spuitwerk van een hele auto kan misschien wel een week of langer duren.
Het kost slechts een fractie van wat spuitwerk kost.
Ben je het zat, trek je het eraf en heb je een auto staan die nog perfect in de lak zit omdat de wrap alle steentjes etc heeft opgevangen.

Ik kan het eigenlijk iedereen aanraden, maar vraag wel naar garantiebepalingen van het materiaal wat er gebruikt wordt.
er moet minimaal 7 jaar garantie op zitten voor kleur en vorm

Ik wrap voor mijn werk dagelijks gehele of gedeelte's van voertuigen en speel ook met de gedachte om mijn eigen Mini eens van een ander kleurtje te voorzien.
Misschien dat er binnenkort wel wat fotootjes van zullen verschijnen.

Greetzz BadSMini :evil:

Ducky schreef:Hey,

Heel even dit topic onder het stof gehaald. Ben benieuwd hoe de wrap er na enkele maanden erop te zitten eruit ziet. Ben namelijk zelf op zoek naar een mini en we zouden die dan eventueel laten wrappen. Dat mat zwart is toch echt wel knap. Maar vraag me nu af of zo'n wrap stevig genoeg is. Heb je geen last van steenslag? Zou niet willen dat ik na 2 maand de auto opnieuw kan laten wrappen omdat de wrap beschadigd is en de kleur van de lak er onderuit komt.

Kan er iemand zijn ervaring posten?

Alvast bedankt

een toekomstig mini-rijder
horn
Be Mini
Be Mini

27 jan 2009, 13:27

ik had meen ik 10 jaar garantie op het avery folie en 1 jaar garantie op het wrappen zelf. Ben er na enige tijd nog steeds erg tevreden over. Heb wel de naden, waar ze met de wrap niet konden komen, afgeplakt en met een matzwarte spuitbus overgespoten. Deze spuitlak is naderhand simpel te verwijderen.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
BadSMini
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 jan 2009, 21:01

horn schreef:ik had meen ik 10 jaar garantie op het avery folie en 1 jaar garantie op het wrappen zelf. Ben er na enige tijd nog steeds erg tevreden over. Heb wel de naden, waar ze met de wrap niet konden komen, afgeplakt en met een matzwarte spuitbus overgespoten. Deze spuitlak is naderhand simpel te verwijderen.

Klopt, Avery geeft 9 jaar garantie op het materiaal en de garantie op het wrappen ligt aan de installateur,
Maar als het na een maand nog goed vast zit dan zit het na 9 jaar ook nog goed vast hoor.

Met naden bedoel je zeker de deur en motorkapnaden waar je tussendoor je oude kleur nog kunt zien?
Ducky
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 jan 2009, 18:43

Thanks.
De reden waarom ik er achter vroeg, was omdat we een mini hadden zien staan die niet duur was, maar we vonden de kleur niet echt geslaagd. Spuiten is nogal duur, tenminste als je het goed gedaan wil hebben. Ondertussen hebben we een andere mini gevonden in kleur die ons beter ligt. Binnekort eens voorstellen als we hem hebben.
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 feb 2009, 18:55

Hoe staat 't eigenlijk met de Hello Kitty wrap van IDD?! :mrgreen:

Kan niet wachten om hem in a'dam te zien rijden!! hehehe
mikkie23
Be Mini
Be Mini

19 feb 2009, 16:09

blijft het wel mooi met wassen? en met het oog op krassen?
Walter_R
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

23 jun 2009, 15:10

Holla,

Was vorige week in Puerto Banus (Marbella) en zag in de haven daar een Matte MINI Cooper S staan. Camera accu was leeg dus de Pics zijn met de Iphone gemaakt (dus van mindere kwalitieit). Tot hillariteit van een stel Engelsen die alleen oog hadden voor de Aston Martin, Porsche, Ferrari, Bentley, Rolls en Lambo die daar ook staan. Tuning was van Cooper Works en het matte was gespoten (althans wat ik er in mijn beste Spaans van kon maken :? ).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

23 jun 2009, 15:14

Die had er beter even een aero kitje op kunnen zetten voor het spuiten. De uitlaat pijpen steken veel te ver uit. Dat doet ook vermoeden dat het alleen de eindstukken zijn op een originele uitlaat.

Terug naar “Exterieur”