Trouwens de mijne staat veel lager nog denk ik
Jimmy's Mini Cooper S JCW M7 CAI Pics pag 34
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Idd cool zo! Maar euh, ik zou niet terug smaller gaan hoor! Ik heb zelf ook 15 voor en achter en alleen heeeel af en toe raakt hij nog...
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Staat dik die spacers...!
En zo nu en dan wat aanlopen kan geen kwaad
En zo nu en dan wat aanlopen kan geen kwaad
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- iDarkDesign
- Transformer
- jimmysx
- Bijna verslaafd

Bericht
Wat een kansloze gasten weer zeg! Maak je gvd 2 weken geleden een afspraak om je ramen te laten tinten, kom daar aan maandaag, lever mn sleutels in en krijg een leenauto mee, belt die lul me om 14.30 tijdens een bruiloft waar ik was om doodleuk te melden dattie niet genoeg folie heeft
Of ik het goed vond dat ik em morgen op kwam halen.......Wat denk je zelf eikel!!!! Auto opgehaald en gelukkig was die weggooier in geen velden of wegen te bekennen anders had hij goed de wind van voren gehad!
Nu weer op zoek naar een ander dus
Iemand ervaring met Trimline in Amersfoort???
Of ik het goed vond dat ik em morgen op kwam halen.......Wat denk je zelf eikel!!!! Auto opgehaald en gelukkig was die weggooier in geen velden of wegen te bekennen anders had hij goed de wind van voren gehad!
Nu weer op zoek naar een ander dus
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ze hebben auto's van ons gedaan.. de belettering dan.. netjes! ramen tinten geen idee..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
he das bij mij om de hoek..jimmysx schreef:Wat een kansloze gasten weer zeg! Maak je gvd 2 weken geleden een afspraak om je ramen te laten tinten, kom daar aan maandaag, lever mn sleutels in en krijg een leenauto mee, belt die lul me om 14.30 tijdens een bruiloft waar ik was om doodleuk te melden dattie niet genoeg folie heeft![]()
![]()
![]()
Nu weer op zoek naar een ander dus![]()
![]()
![]()
Onze sponsors