Lijkt me leuk/handig om ergens net ten zuiden van Utrecht nog een meetingpoint te maken

Kunnen de mensen die wonen ten noorden van de A12 en de mensen die de A12 gebruiken ook aanhaken

kunnen we misschien afspreken op de A27 bij AC houten daar komt noord en zuid mooi bij elkaar, kunnen we dan samen over de A2 richting utrechtArjan schreef:@ Hein en Joris: Gaaf idee!
Lijkt me leuk/handig om ergens net ten zuiden van Utrecht nog een meetingpoint te maken
Kunnen de mensen die wonen ten noorden van de A12 en de mensen die de A12 gebruiken ook aanhaken![]()
Wij proberen daar te zijn.hein schreef:kunnen we misschien afspreken op de A27 bij AC houten daar komt noord en zuid mooi bij elkaar, kunnen we dan samen over de A2 richting utrechtArjan schreef:@ Hein en Joris: Gaaf idee!
Kunnen de mensen die wonen ten noorden van de A12 en de mensen die de A12 gebruiken ook aanhaken![]()
tijd? daar verzamelen 19:15 uiterlijk 19:30 daar vertrekken
Ja kom, dan gaan we hem meteen even testen in de carwash! Alles wat dan met schade of kapot naar buiten komt moet herzien worden en verbeterd!Blont-007 schreef:Ben benieuwd of alles heel blijft dan.CooperS-indiblue schreef:Jeeeee, BlonT is er ook bij de 7e!
Ha Berthil,Berthil schreef:Ik heb kaartjes voor 8 september dus om aan te haken moet ik een beetje vroeg vertrekken
Donderdagavond 7 september en 8 september overdag ga ik niet op het forum kijken anders is de verrassing er af
Onze sponsors