Ook wij zijn van de partij aanstaande donderdagavond. Bernard en Tim van Renova bedankt voor de kaarten.
Gaat een mooie avond worden.
Ergens een prémeet doen?
7 september 2006 Sneak preview MINI R56
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja, pré meets zijn goed. Moet natuurlijk wel rekening houden met mijn passagier. Hoe langer erik geen mini kan rijden hoe beter, gezien ik dit gisteren ook heb mogen ondervinden. Navigeren in een MINI doe ik dus nóóit meer. (Zelf rijden is de enige optie). Dus met een pre meet kunnen we dat ff rekken. Weet niet of mijn hart het wel aankan hoor, na zaterdag kan ik niet veel meer hebben. Wat een bakken zeg!
De een nog mooier dan de ander. Striping die ik nog nooit eerder gezien heb, zo doorlopend over de spoiler tegen het raam aan
.
De een nog mooier dan de ander. Striping die ik nog nooit eerder gezien heb, zo doorlopend over de spoiler tegen het raam aan

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maak er wel een grapje over, maar dat kan natuurlijk niet echt. Hoop dat alles snel gemaakt kan worden voor weinig. Gezien je netwerk
moet dat vast geen problemen opleveren. Het gezicht van Renova , incl de MINI natuurlijk. (anders krijg ik Paul op mijn dak donderdag, en da's niet de bedoeling natuurlijk) 

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hihi valt wel mee hoor. Maar ik hoop het idd ook. Ik had er echt wel pijn
van in mijn buik, maar wilde ook mijn dag er niet door laten verknallen.
Ik denk ook wel dat ze bij Renova
er alles aan doen om het perfect voor me op te lossen, idd niet bang voor.
Tot donderdag dan maar .

Ik denk ook wel dat ze bij Renova

Tot donderdag dan maar .

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini-Next. De spoiler viel zomaar van de S af toen je langs wasstraat wilde rijden richting de wasbox.
Pas maar op, zo ging het bij Herbie in de film ook. Zometeen heeft berry er lastige aan
Donderdag dan toch maar ff zonder dat iedereen het ziet even in je auto plaatsnemen (rechterkant natuurlijk) Kwam er gisteren niet echt van.Blont-007 schreef:Hihi valt wel mee hoor. Maar ik hoop het idd ook. Ik had er echt wel pijnvan in mijn buik, maar wilde ook mijn dag er niet door laten verknallen.
![]()
Ik denk ook wel dat ze bij Renova![]()
er alles aan doen om het perfect voor me op te lossen, idd niet bang voor.
Tot donderdag dan maar .
Mini-Next. De spoiler viel zomaar van de S af toen je langs wasstraat wilde rijden richting de wasbox.

Pas maar op, zo ging het bij Herbie in de film ook. Zometeen heeft berry er lastige aan

- hein
- Enthousiast
Bericht
wij komen ook met een ploegje uit het zuiden, en rijden over de A27 naar utrecht, misschien afspreken bij de shell bij meerkerk? is daat trouwens ook een macArjan schreef:Ook wij zijn van de partij aanstaande donderdagavond. Bernard en Tim van Renova bedankt voor de kaarten.
Gaat een mooie avond worden.
Ergens een prémeet doen?
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Sluit ik mij ook bij aan...
Ik wil ook wel ergens aansluiten samen met Fears. Ik hou het forum hier in de gaten. Doen we dan ook meteen de nieuwe stickers plakken Hein?
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Heb dan wel niet mijn eigenste mini bij (deze staat bij Bram - nog bedankt Jesse!!).
Maar pre-meet klinkt goed
Mac ook trouwens 

Heb dan wel niet mijn eigenste mini bij (deze staat bij Bram - nog bedankt Jesse!!).
Maar pre-meet klinkt goed

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Komen jullie dan TOEVALLIG langs Hilversum? Want ik zit daar dan namelijk met m'n karreke, leuk als we in een "stoetje" kunnen!

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt ons een goed plan. We gaan de A1 op en dan via de A27 naar Utrecht. Kunnen we wel ff prémeeten in Hilverdorp. Dan door naar de zuidkant van Utrecht om de rest te ontmoeten 

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Benno komt uit de Delftse regio en zoekt aansluiting om niet te verdwalen.
Ik lees wel waar we ontmoeten?
Ciao
Ik lees wel waar we ontmoeten?
Ciao
Onze sponsors