Zelf heb ik ook MobileMe maar ik raad het je niet aan als je geen iPhone hebt. Veel te duur en tegenwoordig bijna allemaal gratis te vinden.
Ikzelf heb een Airport Extreme met daaraan een USB schijf waarop ik kan backuppen.
Het Apple topic
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nieuwe line up macbooks is echt om van te smullen! Misschien dat er na de zomer toch een gaat komen! 

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb zojuist de nieuwe macbook pro 13" 2,26GHZ gekocht met 4GB ram geheugen
heb nog nooit met een mac gewerkt en ik moet zeggen dat ik het allemaal nog moet uitzoeken hoe ik er juist mee moet werken.
zondag bij dick eens les gaan volgen
zou juist nog office 2008 moeten hebben voor de macbook, iemand toevallig liggen?

heb nog nooit met een mac gewerkt en ik moet zeggen dat ik het allemaal nog moet uitzoeken hoe ik er juist mee moet werken.
zondag bij dick eens les gaan volgen

zou juist nog office 2008 moeten hebben voor de macbook, iemand toevallig liggen?

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Office 2008 heb ik hier liggen. Weet alleen niet hoe groot die is om te uploaden dus maybe kan Jurgen je eraan helpen.
Lucky bastard!smetje schreef:ik heb zojuist de nieuwe macbook pro 13" 2,26GHZ gekocht met 4GB ram geheugen![]()
zondag bij dick eens les gaan volgen![]()

Office 2008 heb ik hier liggen. Weet alleen niet hoe groot die is om te uploaden dus maybe kan Jurgen je eraan helpen.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
was maandag naar de winkel gegaan om de macbook 13" te gaan halen en toch maar beslist om er nog eens over na te denken, nu zat ik gisteren nog eens te kijken op de site en zag dat de prijs iets duurder geworden was...
kzeg allé dat is ook weeral iets maar toen viel mijn euro dat het blijkbaar een nieuw model was dus een geluk bij een ongeluk dat ik hem maandag niet meegenomen had want het scheelt mss 100 euro.
laptop ziet er echt gelikt uit en is zeer stevig.
de firewire poort en sd slot zijn ook mooi meegenomen
kzeg allé dat is ook weeral iets maar toen viel mijn euro dat het blijkbaar een nieuw model was dus een geluk bij een ongeluk dat ik hem maandag niet meegenomen had want het scheelt mss 100 euro.
laptop ziet er echt gelikt uit en is zeer stevig.
de firewire poort en sd slot zijn ook mooi meegenomen
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
weet iemand hoe ik msn aan de praat krijg op de mac?
heb alles geinstalleerd maar kan niet aanmelden
"het aanmelden bij microsoft messenger is mislukt omdat de service niet beschikbaar is of omdat je niet met internet verbonden bent"
ik heb draadloos internet
"het aanmelden bij microsoft messenger is mislukt omdat de service niet beschikbaar is of omdat je niet met internet verbonden bent"
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zelf gebruik ik trouwens Adium voor MSN.
Hmm vreemd. Misschien dat de firewall wat tegenhoud?smetje schreef:weet iemand hoe ik msn aan de praat krijg op de mac?

- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ben nog een leek op gebied van mac
heb al eens gekeken naar de firewal maar daar staat dat alle programma's toegelaten worden
en wat is adium?MaVaEe schreef:Hmm vreemd. Misschien dat de firewall wat tegenhoud?smetje schreef:weet iemand hoe ik msn aan de praat krijg op de mac?

ik ben nog een leek op gebied van mac
heb al eens gekeken naar de firewal maar daar staat dat alle programma's toegelaten worden
Onze sponsors