Dat was wel ff spannend om te zien in de achteruitkijkspiegel.werner schreef: Het heeft één keer het resultaat gehad in een 360 op te toevoerrit van een stuk snelweg![]()
Met een exteem hoge snelheid insturen (en nat wegdek) kan de achterkant van de auto het niet bijbenen![]()
Inderdaad! Miniboard heeft ontdekt dat der Schweich ook een soort Dulle Teven heeft...een stuk pittiger dan in Bruggejbcola schreef:Heb ik weer wat gemist ja![]()
Ha Werner&Cora,werner schreef:Het heeft één keer het resultaat gehad in een 360 op te toevoerrit van een stuk snelweg![]()
Berthil schreef:Ik weet niet of het kwam omdat er een TT meereed maar dit jaar ging het toch wat gemoedelijker dan andere jaren
Blij dat je je weer een stuk beter voeltBerthil schreef:Bij het eindpunt werd ik echter effe helemaal niet goed, flauwgevallen zelfs. De laatste keer dat me dat gebeurde was 25 jaar geleden na een paar dagen niet eten toen ik bij mijn moeder in het ziekenhuis stond. Maar ik ben fijn thuisgebracht (waarvoor dank natuurlijk) en vandaag gaat het alweer een stuk beter.
Blackbird schreef:Inderdaad! Miniboard heeft ontdekt dat der Schweich ook een soort Dulle Teven heeft...een stuk pittiger dan in Bruggejbcola schreef:Heb ik weer wat gemist ja![]()
Last van duizeligheid in de avonduren...durfden niet meer met hem langs het randje van de Moezel te gaan wandelen
Onze sponsors