@ getzz
Ben het weekend op brouwersdam (zeeland) geweest dat is wel een mooi plek om het te leren
Dichter bij huis is strand horst daar kan je via tel star lessen
@ 3rikk
Heb af en toe wel een pekje over in me cooper van arnhem naar horst
Kitesurfende Mini rijders ?
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
@jappehelp.
Ik neem aan dat je wel even door bent gereden naar Renesse voor de jaarlijkse Pfingsten vieren met ons Deutsche Freunden
Brouwersdam mooiste strand van NL, gratis parkeren klem aan het strand en strandtent (De Kous) die hele jaar open is.
Ik heb daar altijd gewindsurft. Kom er nog veel.
Ik neem aan dat je wel even door bent gereden naar Renesse voor de jaarlijkse Pfingsten vieren met ons Deutsche Freunden

Brouwersdam mooiste strand van NL, gratis parkeren klem aan het strand en strandtent (De Kous) die hele jaar open is.
Ik heb daar altijd gewindsurft. Kom er nog veel.
- jappehelp
- Nieuwsgierig
Bericht
Hey Getzz,
OM te beginnen neem les! Misschien had ik dat al gezegd (maar kan het niet vaak genoeg roepen)
Als je je kite goed onder beheersing hebt ga dan kijken voor de hardware.
Om te beginnen wat is je budget er is nl nog wel wat prijs verschil in .
Goede kite's om mee te beginnen zijn:
Bow en delta kites bv
Best warroo
Fone bandit (dos)
Het voordeel is dat deze kite bijna 100% depower hebben dat houdt in dat je alle kracht kan lozen door de bar los te laten.
Voor een board zal ik om te beginnen een groot oud board kopen (en zou gauw je kan staan verkopen een kleinere kopen)
Dan leer je het aanzienlijk sneller
Als je meer informatie wilt laat het maar weten of kom een keer op horst langs dan kan ik het live uit leggen
Gr Jappe
OM te beginnen neem les! Misschien had ik dat al gezegd (maar kan het niet vaak genoeg roepen)
Als je je kite goed onder beheersing hebt ga dan kijken voor de hardware.
Om te beginnen wat is je budget er is nl nog wel wat prijs verschil in .
Goede kite's om mee te beginnen zijn:
Bow en delta kites bv
Best warroo
Fone bandit (dos)
Het voordeel is dat deze kite bijna 100% depower hebben dat houdt in dat je alle kracht kan lozen door de bar los te laten.
Voor een board zal ik om te beginnen een groot oud board kopen (en zou gauw je kan staan verkopen een kleinere kopen)
Dan leer je het aanzienlijk sneller
Als je meer informatie wilt laat het maar weten of kom een keer op horst langs dan kan ik het live uit leggen
Gr Jappe
Onze sponsors