Sharing pictures
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ ducks: ff off topic.
Was vandaag in Edam met een ritje, wat is die witte ophaalbrug (Pietersbrug) gaaf krap, 5 mm links en rechts
van de spiegels.
Was vandaag in Edam met een ritje, wat is die witte ophaalbrug (Pietersbrug) gaaf krap, 5 mm links en rechts
van de spiegels.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Maarten:
Ik heb hier al een paar jaar een 75-300 mm 1:4 - 5,6 EF Ultra Sonic in de kast staan van Canon.
(wil best naar een ander baasje)
Ik heb hier al een paar jaar een 75-300 mm 1:4 - 5,6 EF Ultra Sonic in de kast staan van Canon.

(wil best naar een ander baasje)

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Jullie hebben de lat gewoon veel te hoog gelegd, dus wij genieten lekker op de achtergrond van jullie fotokunstenMaVaEe schreef:Zoveel dikke camera's op dit forum en dan is het hier zo stil!![]()

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nee joh Marcel!
Ik kan van heel veel foto's genieten en dat hoeven zeker geen foto's van dure SLR camera's te zijn. Kijk maar naar foto's van bijv Ron (Mini Beardie). 
En ik geloof niet dat jij in die dagen dat je door Schotland bent getourt geen mooie foto's gemaakt hebt? Of had je Wim daarvoor gecharterd?

En ik geloof niet dat jij in die dagen dat je door Schotland bent getourt geen mooie foto's gemaakt hebt? Of had je Wim daarvoor gecharterd?

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Nou hier mijn poging dan:

Gr, Marcel
Onze sponsors