Berry M's Compressor Cooper...
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Prachtig wit zo die velgen. Zo zou ik ze ook wel weer eens willen zien, maar ik vind 120 euro per velg om opnieuw te laten coaten gewoon teveel van het goeie!
Lekker onderkantje ook! Poets je die ook?
iDD
Lekker onderkantje ook! Poets je die ook?
iDD
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Sinds vanmiddag is het Cooper-logo trouwens ook spoorloos verdwenen, en dat vraagt natuurlijk om een stel foto's:
Poetsen niet, maar de waterstraal gaat er bij het wassen wel elke keer onder door...iDarkDesign schreef:Lekker onderkantje ook! Poets je die ook?
Sinds vanmiddag is het Cooper-logo trouwens ook spoorloos verdwenen, en dat vraagt natuurlijk om een stel foto's:

Laatst gewijzigd door Berry M op 17 mei 2009, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Met dank aan BMW/MINI hadden we afgelopen week weer wat te knutselen...

Het betreft een conversiesetje om m'n mistlicht en achteruitrijverlichting om te wisselen. Geen spannende verandering, maar wel iets wat ik sinds de aanschaf al graag wilde doen.

Het betreft een conversiesetje om m'n mistlicht en achteruitrijverlichting om te wisselen. Geen spannende verandering, maar wel iets wat ik sinds de aanschaf al graag wilde doen.
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Vandaag de auto weer eens gewassen, en het blijft toch altijd een mooi gezicht om waterdruppels op dat blauw te zien:

Verder heb ik vorige week een Peugeot antenne besteld... Staat veel mooier dan een Alta antenne, en is ook nog eens aanzienlijk goedkoper!

En het volgende projectje is ook afgeleverd! Een paar meter SMD LED strip...

Het zijn misschien niet de meest dure veranderingen, maar ik ben er weer blij mee.

Verder heb ik vorige week een Peugeot antenne besteld... Staat veel mooier dan een Alta antenne, en is ook nog eens aanzienlijk goedkoper!

En het volgende projectje is ook afgeleverd! Een paar meter SMD LED strip...

Het zijn misschien niet de meest dure veranderingen, maar ik ben er weer blij mee.
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
De felste witte LED strip die ik kan vinden heeft een lichtsterkte (per LED) van 1200 mcd. De versie die ik heb heeft een lichtsterkte (per LED) van 500 mcd... Dus ik denk dat het wel meevalt.Fred schreef:Denk dat ze als interieurverlichting te fel zullen zijn...
Onze sponsors