Ik heb er ook de Intravee in zitten en werkt mooi moet ik zeggen.
Integratie met de OEM Mini navigatie is uitstekend. Bediening werkt hetzelfde als de navigatie dus met het draai/drukknopje. Dat is soms wat omslachtig maar went wel.
De Intravee II maakt gebruik van een bestaande Alpine interface voor de iPod, aansluiten gebeurd op de CD-wisselaar aansluiting:
Hier weggewerkt achter de bekleding van de kofferbak van de Cabrio.
Integratie met de OEM navigatie die gewoon blijft werken. Kleur is trouwens donkerggrijs en niet het groenachtige zoals op de foto.
Ik ben sinds vandaag trouwens weer thuis na bijna een weekje ziekenhuis. Direct na de 4-landenrit werd ik niet helemaal lekker (zacht uitgedrukt). Na wat klooien met een onwillige huisarts woensdag (onnodig nog een paar keer van mijn stokje gegaan thuis) opgenomen in het ziekenhuis waar bleek dat ik een maagbloeding had en een erg lage hemoglobinewaarde. Na twee zakken bloed, wat pillen en broodnodige rust sinds vandaag dus weer thuis waar ik nog wel een weekje bij zal moeten komen. Maar alles is weer goed dus dat is mooi, straks even een stukje rijden na een week niet gereden te hebben