Standaard Works met automaat en heeft alleen een 102% krukaspulley
Cilinderkop bewerken wel of niet?
- dangixxer
- Bijna verslaafd

Bericht
Die 102 pul zal ook nog wel iets schelen.
Dus maw heeft de Cam een toegevoegde waarde van om en bij 5-7 pk
Dit is dus een te verwachten resultaat
Normaal krijgt Beek een JCW met soft alleen tot 218 pk.Hans schreef:Hij had 204pk en nu 225pk bij 6500 toeren en 265nm![]()
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik kwam net te laat binnen lopen vandaag! De run was net achter de rug. Volgens mij heeft de eigenaar ook een nieuwe watergekoelde intercooler besteld
Prachtige waardes!
Mijn bakkie staat daar de komende dagen ook. Grote beurt en allerlei afstellen etc. Ook eindelijk kijken of ze hem over de 200 pk kunnen tillen.
Die krukaspulley doet niet heel veel voor de PK's, maar heeft meer invloed op de Nm's.
iDD
Prachtige waardes!
Mijn bakkie staat daar de komende dagen ook. Grote beurt en allerlei afstellen etc. Ook eindelijk kijken of ze hem over de 200 pk kunnen tillen.
Die krukaspulley doet niet heel veel voor de PK's, maar heeft meer invloed op de Nm's.
iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Rein ik zag je gebakkie nog staan lekker vies ook
Zet er nu gelijk een echte pulley op die van jou is echt een stuk groter dan een Alta pulley daar zit het verschil..
"Soms" krijgt Beek een JCW tot 218pk met alleen software.. en dan nog is dat bij 7200 toeren, ik weet niet of hij al de software had ik denk het wel namelijk omdat die een 102% pulley had/heeft.dangixxer schreef:Normaal krijgt Beek een JCW met soft alleen tot 218 pk.Hans schreef:Hij had 204pk en nu 225pk bij 6500 toeren en 265nm![]()
@Rein ik zag je gebakkie nog staan lekker vies ook
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ze gaan die pulley opmeten en als ie te groot is gaat er direct een alta pulley op.
iDD
Hij had er al wel software in zitten, maar moest nog even laatste afstellingen doen toen ik weg ging.Hans schreef:
@Rein ik zag je gebakkie nog staan lekker vies ookZet er nu gelijk een echte pulley op die van jou is echt een stuk groter dan een Alta pulley daar zit het verschil..
Ze gaan die pulley opmeten en als ie te groot is gaat er direct een alta pulley op.
iDD
Onze sponsors