Mini United '09

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 mei 2009, 13:00

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 13:44

Heb weer veel leuks gemist helaas. Foto's zijn top! Erg leuk om het zo een beetje mee te maken. Leuke verhalen ook :mrgreen:
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

25 mei 2009, 14:09

Ik ben ook weer op het werk dus een beetje tijd om wat te tikken (foto's volgen nog) :mrgreen:

Sacha en ik hebben het overleeft in de Blauwe al wat het wel wat afzien soms, vooral op de terugweg door Brugge om de file bij Antwerpen te ontwijken. We hebben echt genoten van MINI United, het mooie weer, het Mini volk en het Engelse landschap. De B&B in Silverstone was erg leuk, ontbijten op een glasplaat met daaronder een put van 30 meter diep :)
Lopen naar het MU terrein was goed te doen al was het zaterdagavond beter geweest om met de auto te gaan maar gelukkig kon met de hulp van Jurgen en Coen een souveniertje meegenomen worden naar de B&B :)

Zaterdag nog even een rondje Silevrstone gedaan, na wat ompraten van iedereen wou Sacha dan ook uiteindelijk. Hoe het het komt dat ze dacht dat ik te hard zou gaan weet ik ook niet :)
Gelukkig was ik de tweede auto achter de pace-car en het ging redelijk vlot maar jammer dat die GP voor me heel raar de bochten nam, daardoor verloor hij veel te veel snelheid in het tweede deel van de bocht.

Ik vond het terrein van Silverstone wel erg groot, daardoor leek het denk ik minder druk dan dat het was. Het eten was inderdaad erg goed, 'buiten de deur' eten was niet nodig. Ook leuk dat het niet moeilijk was om met je Mini dichtbij het terrein te komen. De live muziek vond ik zwaar k*t, eigenlijk de reden dat we beide avonden niet zo lang zijn gebleven.

Wat mij betreft over 2 jaar in Barcelona en dan wel de zonnebrand mee :)
Lorr
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 mei 2009, 14:59

Hier is een hoop foto's!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lorr
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 mei 2009, 14:59

...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lorr
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 mei 2009, 15:06

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lorr
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 mei 2009, 15:11

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lorr
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 mei 2009, 15:13

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 mei 2009, 15:17

Sow, vandaag heb ik er al weer een hele dag opzitten. Het was erg vroeg vroeg vanmorgen en we hadden het weekend natuurlijk ook al niet erg veel geslapen.

We vonden het echt een geweldig weekend! Het was een zeer geslaagd festival waar eigenlijk alleen de muziek (zoals Berthil al zei) 's avonds gewoon ronduit klote was.

De twee rondes op het circuit waren een hele ervaring en zeer leuk om te doen. Jammer was alleen dat er een trage classic voor ons zat waardoor het alleen leuk werd wanneer we een gat lieten vallen en deze vervolgens weer dicht reden.

Ook hebben we dit weekend veel geleerd; leren rijden, rotondes afsnijden, snoep over de vluchtstrook leren geven, leren leven met het zicht op dikke worsten met te korte rokjes en last but not least geleerd wat een Foefscheetje is! :mrgreen:

Verder was het niet de MU geweest die het nu was zonder de gezelligheid van alle lui waar we dit weekend zoveel tijd mee door hebben gebracht! Ik vond het geweldig lui, bedankt! :mrgreen: :mrgreen:

Foto's komen later!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 15:23

Zooo... he... he..

Ik ben ook weer thuis naar een druk weekendje. Nu nog alle content verwerken. Ik hoop dat iedereen de video's leuk vond. Ik heb ongeveer 200MB internet in het buitenland gedaan... Ben benieuwd wat Vodafone ervan roept :)

Ik ga niet al te diep in op het hele weekend. Hierbij enkele hoogtepunten...

Twee keer boot gemist, file in Belgie en in Engeland, links rijden ging als een zonnetje en de R57 MCS die we bij hadden voldeed enorm. Leuke auto om mee te rijden, volgestopt met de mooiste dingen, maar diep in me hartje was ik als een kindje zo blij dat ik daarnet weer kon wegracen in me R50 Checkmate. Heerlijk zoals ie geluid maakt, stuurt en gewoon plakt aan het wegdek. Ik had een grotere smile op me gezicht dan in die R57.... Niks gaat boven je eigen wagentje, nou ja.... ok...

Verder top hotel brandalarm waarbij iedereen het parkeerterrein op moest, was in de prijs inbegrepen. Foto's en video's volgen nog. Ik zal er zo wat hieronder bij mikken die nog snel op de laatste dag gemaakt heb. Video moet ik nog in elkaar draaien, maar dat gaat wel lukken de komende dagen (Hoop ik).

Nog een hoogtepunt! Mee doen aan alle events op het circuit en natuurlijk knallen met Ducks over de engelse wegen. Ontzettend dikke wagen! Mini United 2009 was weer geslaagd, al is er nog genoeg ruimte voor verbetering. Laten we het maar niet hebben over wat er aan artiesten op het podium stond....

Hieronder vind je een aantal foto's die op me camera stonden van de laatste dag... mijn belgische collega heeft duizenden foto's gemaakt.... ik hoop dat ie nog wat zal posten dan heb je in ieder geval meer afbeeldingen dan dit....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MR op 25 mei 2009, 15:32, 6 keer totaal gewijzigd.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 mei 2009, 15:23

Een goedemiddag allemaal, hier ook weer boven water, was me het weekend wel zeg!
Donderdag met Paul, Nathalie, Floris en Coen en Damaris al vertrokken richting Calais, alwaar het avontuur voor MU kon beginnen.
Lekker op het gemakje daar heen gekacheld en toen bij het hotel aangekomen, nou ja hotel, het was een hele belevenis om in bed te komen
en zo min mogelijk aan te raken, want je kon nou niet bepaald zeggen dat het super clean was. Iig toch redelijk geslapen en de volgende morgen op tijd op om van een heerlijk ontbijtje te genieten. Helaas was ook dat niet hetgeen wat je ervan verwacht want je moest eerst
de te hard gebakken broodjes ontdoen van een laagje zwart. LOL. Eenmaal iets naar binnen
gewerkt te hebben richting boot vertrokken en aangesloten bij de rest wat net voor ons de wachtrij inreed.

Op de boot lekker wat gekletst erg relaxed moet ik zeggen want voor je het wist was je er al.
Na de boot was gelijk iedereen elkaar kwijt omdat de ene navigatie links riep en de andere rechts. Met drietjes er bij de eerste pomp afgegaan en gebeld waar de rest gebleven was maar we konden niet meer terug. Toen besloten door te rijden en te kijken of we weer ergens
rond Londen konden aanpikken. Uiteindelijk elkaar toch weer snel gevonden en hopla na 10 minuten weer een aantal kwijt, tis bijna niet te doen om met een grote club bijelkaar te rijden.
Al met al toch met een clubje geariveerd bij het hotel wat stukken beter was als het hotel van
de dag ervoor.

Na de koffers en zooi gedumpt te hebben op onze kamer zijn we vertrokken naar het circuit.
Wauw wat was het er groot, petje af hoor voor de organisatie daar het stak voor mijn gevoel
goed in elkaar.
Daar lekker rondgehuppeld met de dames en overal onze neus ingestoken, maar ons favoriete hoekje was toch wel de shop.

Na daar de rest van de dag te hebben rondgehuppeld terug naar het hotel voor een lekkere
opfris beurt om daarna weer terug te gaan naar het cicuit maar het was toch wel frisjes in de
avond en een vermoeiende reis voor de meeste heen dus toch beetje op tijd terug gekeerd in het hotel waar de meeste nog een lange tijd in de hotelbar hebben gezeten en de andere helft
lekker op tijd in het bedje lag.

Zaterdagochtend iedereen fris en fruitig aan het ontbijt en klaar voor een superdag MU.
S-morgens de MINI laten wassen door de plaatselijk autowasser bij het hotel, die je
MINI voor 5 pond volledig met de hand een goed wasbeurt gaf, super!
Daarna met een volle buik richting het cicuit om daar weer lekker op de Infield jaja lees de Infield mijn MINI neer te kwakken. Rein nog bedankt voor je stickerT, het was zeer gemakkelijk zo.

Eenmaal mijn MINI daar neergezet kwam er een aardige dame die vroeg: Do you want to flaunt youre MINI at the stage. LOL Waarop ik natuurlijk gelijk antwoorde, Yes, en he too,
wijzende naar onze stoepsleutelaar. Het was erg leuk , je moest dus op het podium met
je MINI en iets erover vertellen tegen een alleraardigste meneer die je een hoop vragen stelde. Toen de MINI weer terug geparkeerd en lekker gaan genieten van het super grote terrein met alle dingen die er te doen waren. Maar de shop trok toch het meest hihi.
Na een dag slenteren over het circuit uiteindelijk moe en voldaan teruggekeerd naar het hotel
voor een kleine opfrissing om gelijk weer door te gaan naar de stad om een hapje te eten.
Daar zagen we dingen waarvan mijn mond wijd open viel, meiden in veels te korte rokjes met
veels te hoge hakken, je wist niet wat je zag! OMG. :shock:
Na dat carnavalsspektakel te hebben mogen aanschouwen een lekker restaurantje gevonden en met een heerlijk volgegeten buikje weer terug gekeerd naar het hotel.
Toen nog in de avond naar het cicuit maar dat viel voor velen toch tegen vanwege de grote, de kou en dat het niet binnen was. Dus toen gezellig terug naar het hotel alwaar we nog wat gedronken hebben in de bar. Toen later op de avond de Belgen Clan binnen viel heb ik nog wat dingen geleerd. Mario ik zal het alle vrouwen van de club vertellen! :lol:

Zondagmorgen weer vroeg uit de veren om nog wat na te genieten op het cicuit en wat ponden te slijten voor gadgets, eenmaal alles op gemaakt en nog genoten te hebben van
de zon in de MINI's gestapt om de terugreis te maken. Die ging niet helemaal over rozen maar met onze Ducks voorop kwam het helemaal goed en die file was nie zo erg want de drop die op de vluchtstrook werd uitgedeeld vanuit de auto was helemaal super!

Het was een super weekend met super mensen. Vond het een gezellige club! Mensen bedankt!
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 16:16

Blont-007 schreef:Daar zagen we dingen waarvan mijn mond wijd open viel, meiden in veels te korte rokjes met
Shit.. weer wat gemist! :lol: :lol:

Heerlijk al die foto's (vooral voor de thuisblijvers :roll: .. toch een beetje het MU2009 gevoel). Laat de rest ook maar komen!! :P
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

25 mei 2009, 16:22

denizg schreef:
Blont-007 schreef:Daar zagen we dingen waarvan mijn mond wijd open viel, meiden in veels te korte rokjes met
Shit.. weer wat gemist! :lol: :lol:

Heerlijk al die foto's (vooral voor de thuisblijvers :roll: .. toch een beetje het MU2009 gevoel). Laat de rest ook maar komen!! :P
x2 :roll:
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!

25 mei 2009, 16:51

Hier zijn de foto's dan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

25 mei 2009, 17:06

Zo jullie wouden foto's he? :D

Wel bij deze. Het zijn snapshots die vooral tijdens het rijden genomen zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding