We hebben trouwens 3 nieuwe leden uit China erbij

Je kwam vandaag nog steeds met een grote smile aanrijdenMiniCat schreef:Is het mogelijk om verliefd te zijn op een auto???![]()
Greg, toch wat uit jou mee gekregen, thx!! Volgende keer een bakkieMiniBeardie XL schreef:@Greg:
En nog bedankt voor de sticker (dat ik toch een newminiclub.nl-sticker moet krijgen van een Belg)
Likewise! Haha, ik kwam gewoon echt die auto niet uit, die kuipstoeltjes zitten heerlijk tot je eruit moet dusMac Mini schreef: @cathelijn - goed je weer te zien. je kwam wel een beetje bleek uit greg zijn auto na een rondje spinnen.
Thanx! Enne.. niet erg hoor, maar niet weer doendenizg schreef: Miss Cat:Je kwam vandaag nog steeds met een grote smile aanrijdenMiniCat schreef:Is het mogelijk om verliefd te zijn op een auto???![]()
, erg mooi kleurencombo zeg! Ik vroeg of je redelijk nieuw was, maar denk dat ik je topic over het hoofd gezien gezien je toch al paar maanden meedraait! Solly!
![]()
Helemaal met je eens. Gisteren terugweg ook nog fijn verdergedrift..rotondes overdwars doen is best grappigBMW X3 schreef: @ Katje, een vrouwelijk tintje kan altijd. Ben je al weer bijgekomen van de drift cursus.
Dankjewel en ook gezellig dat jij er weer was!MaVaEe schreef: @ Cathelijn, Was weer gezellig dat je er was!
Onze sponsors