Kan het alleen maar met Dick eens zijn, dit dubbel kl*te...nl voor beide partijen!!
Lief aanbod, Peter en Jannie.
Hééél veel sterkte en succes Berthil!!
Berthil, de Zwarte (Nera)
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Succes met het herstel Berthil. Hoop dat de kosten achteraf een beetje mee zullen vallen.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik vind het wel super dat je ondanks alles de humor er in houdtBerthil schreef:De Zwarte is denk ik behekst.

Succes met het herstel Berthil. Hoop dat de kosten achteraf een beetje mee zullen vallen.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
brute pech
kan me inbeelden dat Peter zich ook kak voelt, heeft de wagen in goed vertrouwen aan Berthil verkocht. Als ie wist dat er iets mis mee was, had ie ongetwijfeld niet aan een forum lid verkocht.
alleen, ... de "heks" heeft haar naam niet gestolen hé
voordeel is dat er van dat model best wat onderdelen te vinden zijn. even op de tanden bijten, en dan maakt de wind in je haren het binnenkort wel weer goed.
* als er nou nog een derde tegenslag volgt, dan zet je haar best op de brandstapel !
kan me inbeelden dat Peter zich ook kak voelt, heeft de wagen in goed vertrouwen aan Berthil verkocht. Als ie wist dat er iets mis mee was, had ie ongetwijfeld niet aan een forum lid verkocht.
alleen, ... de "heks" heeft haar naam niet gestolen hé

voordeel is dat er van dat model best wat onderdelen te vinden zijn. even op de tanden bijten, en dan maakt de wind in je haren het binnenkort wel weer goed.
* als er nou nog een derde tegenslag volgt, dan zet je haar best op de brandstapel !
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
, deze is niet gedempt zoals origineel.
Dat veroorzaakt grotere klappen in de distributie lijn.( Dit kan een oorzaak zijn )
Het gaat om de grotere poelie op de krukasquattro gmbh schreef:Godverdomme wat een pech. Ook geen goed nieuws voor alle andere R53's met kleinere pulley....waaronder de blauwe

Dat veroorzaakt grotere klappen in de distributie lijn.( Dit kan een oorzaak zijn )
Onze sponsors