Iemand enig idee wat een spoilertje kost wat iets kleiner is dan deze? (Ik bedoel dus een spoilertje wat in het Chili pakket zit...)
Kuijt Stickersbakkie: Clear 3d remlicht
- Kuijt
- Mod virus alert!

Bericht
@ kwiebje: binnenkort worden die in matte folie uitgevoerd, dus komt de kleur van de lak er door heen
Ga van de week eerst de gekko op de motorkap in supermat erop zetten
Mat moet het geheel wat rustiger maken, subtiel, maar wel aanwezig, pica's volgen natuurlijk nog
gr
john
Ga van de week eerst de gekko op de motorkap in supermat erop zetten
Mat moet het geheel wat rustiger maken, subtiel, maar wel aanwezig, pica's volgen natuurlijk nog
gr
john
Like no other.
- Killer-Bee
- Mod virus alert!

Bericht
Hi John. Cool dat remlicht - en natuurlijk de nieuwe spoilert! Ik heb mijn second ride in mijn gallery gezet.
Frank
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Kuijt
- Mod virus alert!

Bericht
Einde voor Gekko-Stripes
Helaas, helaas,
Door omstandigheden wordt onze sticker activiteit gestopt. Ik wil iedereen die ooit iets besteld heeft, langs deze weg nogmaals bedanken voor het vertrouwen.
Dit betekent ook dat er aan de sponsoring van dit prachtige forum een einde komt.. Berthil
, vooral jij enorm bedankt voor de samenwerking en de moeite die je voor ons gedaan hebt.
Elk nadeel heeft zijn voordeel..... Nu kan iemand anders mijn sponsorplaats innemen en wellicht iets terug doen voor dit supermedium??
MINI blijft, met aangepaste bestickering
en ik blijf ook op het forum actief.
Greetz,
John
Door omstandigheden wordt onze sticker activiteit gestopt. Ik wil iedereen die ooit iets besteld heeft, langs deze weg nogmaals bedanken voor het vertrouwen.
Dit betekent ook dat er aan de sponsoring van dit prachtige forum een einde komt.. Berthil
Elk nadeel heeft zijn voordeel..... Nu kan iemand anders mijn sponsorplaats innemen en wellicht iets terug doen voor dit supermedium??
MINI blijft, met aangepaste bestickering
Greetz,
John
Like no other.
Onze sponsors