Greetz BigD
Racing Ralph en zijn Parklane S WORKS
- Black_Devil
- Mod virus alert!

Bericht
Hoi Ralph,
Echt geweldig die ProTech behandeling,mijn mini heeft ook zo een behandeling gehad..Je zal het goed merken bij het wassen en droog maken vn je mini
Mooie wagen trouwens
Groetjes Daan
Echt geweldig die ProTech behandeling,mijn mini heeft ook zo een behandeling gehad..Je zal het goed merken bij het wassen en droog maken vn je mini
Mooie wagen trouwens
Groetjes Daan
- Racing Ralph
- Enthousiast

Bericht
Vandaag bij Beek geweest voor de 15% compressorpulley. Helaas had Klaas te weinig tijd ingepland voor mijn Works, dus kon ik weer naar huis...
De compressor moet namelijk helemaal losgehaald worden bij een Works (11% pulley), en aangezien ik s middags de afspraak had.
Morgen nieuwe afspraak maken. Gaat alleen niet meer lukken voor MU.
Racing Ralph
De compressor moet namelijk helemaal losgehaald worden bij een Works (11% pulley), en aangezien ik s middags de afspraak had.
Racing Ralph
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bij mij zouden ze maandag de pulley van mijn works vervangen maar ik heb vanmiddag toch besloten om alleen software en een een dynorun te laten doen. Wellicht kunnen ze het dus maandag doen... Je kan Klaas altijd eff een belletje geven!
Ralph,Racing Ralph schreef:Vandaag bij Beek geweest voor de 15% compressorpulley. Helaas had Klaas te weinig tijd ingepland voor mijn Works, dus kon ik weer naar huis...
Racing Ralph
Bij mij zouden ze maandag de pulley van mijn works vervangen maar ik heb vanmiddag toch besloten om alleen software en een een dynorun te laten doen. Wellicht kunnen ze het dus maandag doen... Je kan Klaas altijd eff een belletje geven!
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?peter schreef: Ralph,
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.denizg schreef:Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?peter schreef: Ralph,
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou wel een voor en na doen, maakt toch niks uit kwa prijs.peter schreef:Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.denizg schreef:Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?peter schreef: Ralph,
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is dit niet gewoon +80 euries?werner schreef:Ik zou wel een voor en na doen, maakt toch niks uit kwa prijs.peter schreef:Ik ga alleen een NA dyno doen. Volgens mij kwamen de meeste (zo niet alle) standaard Worksen op 201pk uit op de bank bij Beek. Ik hoop naar hetzelfde resultaat als Fastbunny te gaan. Die heeft na de tuning 215-218pk.denizg schreef:
Is het merkbaar alleen software aanpassing bij je Works? En heb je toevllig voor en na PK's?
- Racing Ralph
- Enthousiast

Bericht
Hoezo geen compressorpulley meer?
Peter bedankt voor het aanbod. Maar heb pas weer tijd na MU.peter schreef: Ralph,
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
, de aerokit moet nog gespoten worden en de motortuning met pulley wilde ik nog gedaan hebben. Daarnaast kwam ik er van het weekend achter dat deze MINI gewoon 1 a 1,5km verder komt op een liter superplus dan de vorige MINI. Bij 17.000km per jaar scheelt dat ook nog eens 300 euro per jaar aan brandstof.
Daarom doe ik alleen de (GP) tuning. Met een beetje mazzel heb ik dan bijna net zoveel PK/Nm als de vorige maar wel met een gunstiger verbruik en meer "drivebility". De vorige liep als een kogel, dat was heerlijk!! Zeker als je bij 5.000 toeren het gas intrapte maar het was gaspedaal was ook wat meer een "aan/uit schakelaar" geworden.
Meer een kosten kwestie.. Heb net een schroefset besteldRacing Ralph schreef:Peter bedankt voor het aanbod. Maar heb pas weer tijd na MU.peter schreef: Ralph,
Daarom doe ik alleen de (GP) tuning. Met een beetje mazzel heb ik dan bijna net zoveel PK/Nm als de vorige maar wel met een gunstiger verbruik en meer "drivebility". De vorige liep als een kogel, dat was heerlijk!! Zeker als je bij 5.000 toeren het gas intrapte maar het was gaspedaal was ook wat meer een "aan/uit schakelaar" geworden.
- Racing Ralph
- Enthousiast

Bericht
Na lange tijd niets gepost te hebben (maar niet stil gezeten
), hier weer een update! 
Van de zomer is de Beek software geinstalleerd en het rijd net iets pittiger! Ben tevreden zo!

Tijdens de winter nog een weekendje Duitsland gedaan. Was toch wel glad met de zomerbanden
. Gelukkig is alles heel gebleven, want wat was het glibberen! Op de S-spokes komen later winterbanden.

Van een mede-clublid heb ik de JCW R-113 kunnen kopen. Heb ze daarna nog in de ProTech laten zetten. De auto was al eerder gedaan. Niet eens kosten voor berekend! Goede service

Bij Beek heb ik ze laten monteren en maar meteen laten uitlijnen, dan staat alles weer goed

Ben heel tevreden met het resultaat
. Vind het heel goed bij de auto passen, een mooi geheel zo!

Racing Ralph
Van de zomer is de Beek software geinstalleerd en het rijd net iets pittiger! Ben tevreden zo!

Tijdens de winter nog een weekendje Duitsland gedaan. Was toch wel glad met de zomerbanden

Van een mede-clublid heb ik de JCW R-113 kunnen kopen. Heb ze daarna nog in de ProTech laten zetten. De auto was al eerder gedaan. Niet eens kosten voor berekend! Goede service

Bij Beek heb ik ze laten monteren en maar meteen laten uitlijnen, dan staat alles weer goed

Ben heel tevreden met het resultaat

Racing Ralph
Onze sponsors