Ruitenwissers achter
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
Ruitenwissers achter
Een echte clubman vraag, ik zie dat de ruitenwissers achter niet een gelijke beweging maken. Kan ik met in theorie wel iets bij voorstellen omdat het aparte motoren zijn, maar niet fraai. Wat zijn jullie ervaringen ?
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
ok, mooi dat het toch even voorleg, clubman is nog net nieuw, kan samen met vocht in een van de mistlichten naar dealer.
Overigens altijd leuk om ze even (eenmalig) aan te zetten, heb altijd nog het gevoel dat mijn achterligger er naar kijkt en denkt, cool, die deurtjes..
Overigens altijd leuk om ze even (eenmalig) aan te zetten, heb altijd nog het gevoel dat mijn achterligger er naar kijkt en denkt, cool, die deurtjes..
-
Ga
Bericht
In de winter is wissen noodzakelijk, ook al regent niet! maar inderdaad.... je ziet ze kijken in je binnenspiegelWwaldo schreef:ok, mooi dat het toch even voorleg, clubman is nog net nieuw, kan samen met vocht in een van de mistlichten naar dealer.
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Dit ben ik... ik was niet ingelogdAnonymous schreef:In de winter is wissen noodzakelijk, ook al regent niet! maar inderdaad.... je ziet ze kijken in je binnenspiegelWwaldo schreef:ok, mooi dat het toch even voorleg, clubman is nog net nieuw, kan samen met vocht in een van de mistlichten naar dealer.
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
Even een update; de dealer meldt dat de wissers van de andere clubmannen ongeveer hetzelfde wissen. In een filmpje op youtube zijn de wissers ook in actie te zien (1:40). De mijne zijn vergelijkbaar. Ik ben gerustgesteld. Voor jullie; wellicht was ik wat kritisch.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors