succes met reparatie.. en in de caddy natuurlijk!!
Hans GP
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Weer gespot..
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009174902
Beetje jammer dat ze alleen GP's op autogespot zetten
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Er rijden genoeg 'getunede' auto's rond. Dat is niet zo speciaal. De GP is een standaard gelimiteerde uitgave. Dat telt.
iDD
iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou ik heb hem weer terug!
Ik wordt gek van die caddy van Beek
Maarre.. hij doet het weer top! Nieuwe kettingspanner van de distibutieriem en ik had een foutcode 1688 heeft te maken met de vacuum van de gasklep ofzo, slangetje vervangen en ook weer top! Dus het grote genieten kan beginnen!
Maarre.. hij doet het weer top! Nieuwe kettingspanner van de distibutieriem en ik had een foutcode 1688 heeft te maken met de vacuum van de gasklep ofzo, slangetje vervangen en ook weer top! Dus het grote genieten kan beginnen!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ochja, ze moeten ook ergens de grens trekken.
Wel leuke foto's, Hans
Bij AutoGespot zijn ze héél kieskeurig. Dezelfde auto in dezelfde stad spotten, met andere setting bv, mag niet. Cayenne GTS'en mogen er ook niet op en nog zo'n boel leuke auto'sHans schreef:Weer gespot..
Ochja, ze moeten ook ergens de grens trekken.
Wel leuke foto's, Hans
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben benieuwd....Hans schreef:Nou ik heb hem weer terug!Ik wordt gek van die caddy van Beek
![]()
Save a tree, eat a beaver

- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
De GP heeft zijn vuurdoop gehad op de Ring
En hij ging erg goed.. het eerste rondje was k*t onderstel stond ook nog te zacht en ik wilde gelijk te hard. 2 rondje ging super, onderstel op 12 klikjes rondom en hij ligt als een plank! Het vermogen wat de GP nu heeft doet hem veel goed wat een kar
Eigenlijk moet die nog een andere intercooler, de compressor wordt zo heet dat de inlaatlucht van de intercooler ook veels te heet wordt, nou en de rest dan natuurlijk ook.. het verschil van een warme en koele dag is nu nog beter merkbaar.

Eigenlijk moet die nog een andere intercooler, de compressor wordt zo heet dat de inlaatlucht van de intercooler ook veels te heet wordt, nou en de rest dan natuurlijk ook.. het verschil van een warme en koele dag is nu nog beter merkbaar.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
=achter hoger dan voor
Je moet de wagenhoogte bij de wielkasten meten, daar moeten ze voor en achter het zelfde staan
De skirts zijn standaard niet waterpasHans schreef:Als je naar de zijskirts kijkt zie je dat die waterpas staan.. maar ik wil hem voor nog 6mm lager hebben voor het mooie, natuurlijk is die uitgewogen daarom ligt ook zo mooi in balans.
Hij weegt vol 1182kilo
Je moet de wagenhoogte bij de wielkasten meten, daar moeten ze voor en achter het zelfde staan
Onze sponsors