Berthil, de Zwarte (Nera)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat het carbon met beige juist erg mooi gaat staan.
Het Harman Kardon zilver ga ik zwart spuiten en al het chroom aan de binnenkant wordt carbon om het binnen wat rustiger te maken.
De kap is nog niet gemaakt. Morgen ga ik een nieuwe zonnedak-cassette halen en zelf monteren om de kosten nog enigzins in de hand te houden voor zover dat mogelijk is.
Het Harman Kardon zilver ga ik zwart spuiten en al het chroom aan de binnenkant wordt carbon om het binnen wat rustiger te maken.
De kap is nog niet gemaakt. Morgen ga ik een nieuwe zonnedak-cassette halen en zelf monteren om de kosten nog enigzins in de hand te houden voor zover dat mogelijk is.
-
Ri
Bericht
Ik weet het niet Bethil,
Vond het met de originele stoelen erg mooi, maar ja die zitten niet zo goed natuurlijk, dus geen optie neem ik aan?
Dat beige staat erg mooi bij dat zwart van de auto vind ik.
Ik zou de works stoelen voorzien van een stukje beige leer
Ter vergelijk even onder elkaar

Gr. Rini
Vond het met de originele stoelen erg mooi, maar ja die zitten niet zo goed natuurlijk, dus geen optie neem ik aan?
Dat beige staat erg mooi bij dat zwart van de auto vind ik.
Ik zou de works stoelen voorzien van een stukje beige leer

Ter vergelijk even onder elkaar

Gr. Rini
- ulyss
- Volledig MINI minded!
Bericht
deel van het leder laten overtrekken zou ik niet doen
dit lijkt me eigenlijk ook idd nog mooiWoK schreef:ik zou t plastic in de gaten voor 4punts gordel eruit halen, en beige spuiten....
eventueel de stiksels ook in beige laten knallen....kost niet de hele wereld lijkt me...
deel van het leder laten overtrekken zou ik niet doen
Onze sponsors