peter schreef:Van 11 naar 15% is toch bijna 1/3 oftewel ongeveer 30%.dangixxer schreef:een 30% pulley zal wel iets geven japeter schreef:Denk dat die 30% kleinere pulley net zoveel of meer doet dan de software of GP intercooler.![]()
maak er maar 15 van
......
Ervaringen met Beek software + compressor pully 15%
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
4% kleiner
- Racing Ralph
- Enthousiast

- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
chill-es schreef:..............Als die pulley echt iets opleverd ............Racing Ralph schreef:Ok geen twijfel meer![]()
8 mei afspraak bij Beek gemaakt![]()
Mag dus slotje op
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Je vergeet de mijne bij het gemiddelde op te tellen. Dan kom je gemiddeld uit op 200...Hans schreef:Het verschil per Mini.. maar reken erop dat die pulley echt wel werkt![]()
Je krijgt toch meer druk! Met alleen software krijg je niet meer druk..![]()
pulley en software geeft gem. 215pk op een facelift Mini
iDD
- Chill-es
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb alleen Beek-software en daar vervolgens het vermogen ook laten meten (zie grafiek in mijn gallery) .peter schreef:Wat voor modificaties heb je gedaan en waar is die 212pk gemeten?chill-es schreef:Hans wat schat jij dat een 15% pulley bij mijn R53 JCW met Beeksoftware oplevert? Ik zit nu op 212pk...
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Pff.. geen idee.. 220pk ofzo? Het scheelt 4% met een Works pulley, alle beetjes helpen, neem anders een 17% pulley die heeft Beek nu ook binnen van Gravenspeedchill-es schreef:Hans wat schat jij dat een 15% pulley bij mijn R53 JCW met Beeksoftware oplevert? Ik zit nu op 212pk...
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hehe.. maar jij heb een Braspenning pulley erop zitten..iDarkDesign schreef:Je vergeet de mijne bij het gemiddelde op te tellen. Dan kom je gemiddeld uit op 200...Hans schreef:Het verschil per Mini.. maar reken erop dat die pulley echt wel werkt![]()
Je krijgt toch meer druk! Met alleen software krijg je niet meer druk..![]()
pulley en software geeft gem. 215pk op een facelift Mini
iDD
Onze sponsors