smetje's Clubman S THE END
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
gisterenmorgen eens geprobeerd om de voorste zijruiten te tinten.
heb mijn eigen regel gebroken en dat is dat je nooit aan tinten moet beginnen als je geen zin en geen tijd hebt
de folie is er alweer af want er zat teveel vuil tussen maar heb toch vlug een foto genomen van hoe het er zou uitzien

heb mijn eigen regel gebroken en dat is dat je nooit aan tinten moet beginnen als je geen zin en geen tijd hebt

de folie is er alweer af want er zat teveel vuil tussen maar heb toch vlug een foto genomen van hoe het er zou uitzien

Laatst gewijzigd door smetje op 06 apr 2009, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
vind het juist zo jammer van de gaten door de nummerplaat, de plaat is veeeeel te groot vind ik.
wielen vind ik voorlopig nog in orde maar als iemand dit in fotoshop wil doen laat je maar gaan.
denk dat al de zwarte delen in kleur en een regelbaar verlagingssetje eronder dat hij al redelijk dik en clean gaat staan.
mss dan nog de logo's eraf op de achterdeurtjes en eventueel de wissers
ja de gedachte laat mij niet los om al het zwart in bumpers en zijlijsten in kleur te laten spuiten.jbcola schreef:![]()
![]()
![]()
Als ik em zo bekijk in m'n spiegel heeft ie die bumper toch niet echt nodig hoor, dikke bak zo![]()
Misschien zoals ik gisteren zei, de harten van je wielen in het kleur van je dak
vind het juist zo jammer van de gaten door de nummerplaat, de plaat is veeeeel te groot vind ik.
wielen vind ik voorlopig nog in orde maar als iemand dit in fotoshop wil doen laat je maar gaan.
denk dat al de zwarte delen in kleur en een regelbaar verlagingssetje eronder dat hij al redelijk dik en clean gaat staan.
mss dan nog de logo's eraf op de achterdeurtjes en eventueel de wissers

Onze sponsors