Hallo allemaal!
Aangezien ik vandaag mijn nieuwe Mini gekocht hebben stellen we ons bij deze even voor.
Mijn naam is Miranda van Lissum, ik ben 23 jaar en werk als Tandarts-assistente in een praktijk in Veghel.
Mijn eerste auto was een Peugeot 106 Sport uit 2001, hier hebben mijn vriend en ik door de jaren behoorlijk wat aan veranderd maar toch besloten dat er iets anders moest gaan komen.
Ik had mijn zinnen al lange tijd op een New Mini gezet maar nu is het dan uiteindelijk toch zover.
Buiten mijn Mini heb ik nog een 205 Rallye uit 1988, en nog eenzelfde als onderdelen donor.
Mijn vriend heet Kevin Frederiks, is 26 jaar en werkt als auto monteur bij een Peugeot dealer in Valkenswaard.
Verder als bijbaantje nog werkzaam bij Speedcentre in Geldermalsen.
Buiten de Mini en mijn 205jes staan er van mijn vriend in de garage nog een Peugeot 106 Rallye uit 1996 waar ook het nodige aan veranderd is (technisch)
Ook heeft hij nog een 106 Rallye uit 1995 die opgebouwd is om als circuitauto, wellicht om in de toekomst deel te nemen aan DNRT.
En als laatste dan nog een Suzuki GSX-R uit 2004 wat de afsluiting van ons rijtje vervoersmiddelen is.
We zijn van plan om nog een aantal dingen te gaan veranderen aan de Mini, voornamelijk optisch.
Samen met mijn vriend zullen we waarschijnlijk wel meerdere malen per jaar deelnemen aan toertochten en meetings.
Ik zal even wat foto's plaatsen van mijn Mini in het show your ride topic.
Groetjes Miranda en Kevin
Miranda en Kevin stellen zich voor (R50)
- shopalicious
- Be Mini
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom
veel plezier met je MINI!
Ik heb voorheen ook veel peugeotjes gehad.
De leukste was toch wel een 106 Rallye 1,3

Veel plezier aan gehad.
Gorten en wellicht tot ziens
Ik rijdt nogal eens langs Hilvarenbeek als ik naar Tilburg ga
gr Stein
veel plezier met je MINI!
Ik heb voorheen ook veel peugeotjes gehad.
De leukste was toch wel een 106 Rallye 1,3
Veel plezier aan gehad.
Gorten en wellicht tot ziens
Ik rijdt nogal eens langs Hilvarenbeek als ik naar Tilburg ga

gr Stein

- Mirr
- Enthousiast
Bericht
Hartelijk dank voor jullie warme welkom.
Na wat rondgeneusd te hebben zagen we dat er op vrijdagavond wel eens gemeet wordt in Breda, dat is voor ons niet zover weg dus daar komen we zeker even een kijkje nemen.
@ Clubmenneke: Mijn vriend werkt in Valkenswaard dus wellicht dat je de Mini een keer ziet als hij hem meeneemt naar zijn werk.
Na wat rondgeneusd te hebben zagen we dat er op vrijdagavond wel eens gemeet wordt in Breda, dat is voor ons niet zover weg dus daar komen we zeker even een kijkje nemen.
@ Clubmenneke: Mijn vriend werkt in Valkenswaard dus wellicht dat je de Mini een keer ziet als hij hem meeneemt naar zijn werk.
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Onze sponsors