Dat jullie er veel plezier aan mogen beleven
The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

Ik was altijd met warm water (en hogedrukspuit) en V-power 100 Octaan haal ik in Duitsland en daarbij wordt ze meteen lekker uitgelaten.
Als peter nou even zijn baardje laat staan is het plaatje compleet.The Heks schreef:Bedankt voor de pasfoto.![]()
Ik ga héél erg mijn best doen om de Heks zich meteen thuis te laten voelenThe Heks schreef:Had Peter je de gebruiksaanwijzing al gegeven?
Bij deze:
1x in de week heet wassen want net als ik heeft ze een hekel aan koud water.
Houd van veel en lekker eten (lees: V-power).
Minimaal 1x in de week goed uitlaten.
Ik was altijd met warm water (en hogedrukspuit) en V-power 100 Octaan haal ik in Duitsland en daarbij wordt ze meteen lekker uitgelaten.
Daar kan ik je niet bij helpen of je moet der maar een beetje troosten dat ze een baasje krijgt die errug van MINI's houdt en dat ze nóóit meer een ander baasje krijgt (tenzij zonder kenteken lees sloop over 30 jaar)The Heks schreef:Moet nu nog gaan vertellen dat ik haar ga verlaten dus daar moet ik het juiste moment nog voor vinden.
- Kees en Annet
- Racende reporter
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben benieuwd wat de winst hiervan is.
Volgens klaas is de poelie wel een bepalende factor. De works poelie is maar 11%.
De set die ik op het oog heb is dus eigelijk geen optie(in verhouding te duur)met wat het oplevert
PS. de miltek zat hem zeker goed doen, flow is veel beter.
Ik ben gister even bij beek wezen kijken naar de aangepaste cilinderkop van hans(ziet er wel netje's uit).peter schreef:Dag en nacht verschil Werner....werner schreef:Gefeliciteerd berthil met heks 1 en peter/jannie met heks 2![]()
Is die heks 2 nog een beetje vooruit te branden, moet nodig een beek kuurtje
Spruitje, catback, gp intercooler en een Beek kuurtje en dan maar hopen dat we weer op de 215pk of een beetje meer zitten. Want nu doet ie "bijna niks" als je het gas intrapt.
Volgens klaas is de poelie wel een bepalende factor. De works poelie is maar 11%.
De set die ik op het oog heb is dus eigelijk geen optie(in verhouding te duur)met wat het oplevert
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Peter en Jannie, gefeliciteerd.. Wat een dikke MINI.. Berthil, volgens mij ga jij ook helemaal happy worden met je nieuwe Cabbie...
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Peter & Jannie gefeliciteerd!
Je had niet gezegt dat het een Works was! Gaaf!! Maarre.. niet voorruit te branden?
Is het niet het gevoel ivm die herrie uit de Milltek zodat het lijkt dat je hard gaat
Dit is een Works uitlaat met een Beek spruitstuk.
Klinkt best oke..
@Werner, ik ga gewoon proberen met standaard Works pulley en de pre-kat er tussenuit halen.
Kijken wat voor effect dit geeft! Kleinere pulley kan altijd nog..
werner schreef:Ik ben gister even bij beek wezen kijken naar de aangepaste cilinderkop van hans(ziet er wel netje's uit).peter schreef:Dag en nacht verschil Werner....werner schreef:Gefeliciteerd berthil met heks 1 en peter/jannie met heks 2![]()
Is die heks 2 nog een beetje vooruit te branden, moet nodig een beek kuurtje
Spruitje, catback, gp intercooler en een Beek kuurtje en dan maar hopen dat we weer op de 215pk of een beetje meer zitten. Want nu doet ie "bijna niks" als je het gas intrapt.
De set die ik op het oog heb is dus eigelijk geen optie(in verhouding te duur)met wat het oplevert![]()
Hey Peter & Jannie gefeliciteerd!
Is het niet het gevoel ivm die herrie uit de Milltek zodat het lijkt dat je hard gaat
Dit is een Works uitlaat met een Beek spruitstuk.
Klinkt best oke..
@Werner, ik ga gewoon proberen met standaard Works pulley en de pre-kat er tussenuit halen.
Kijken wat voor effect dit geeft! Kleinere pulley kan altijd nog..
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou, ze staan gebroedelijk voor de deur. De buren vroegen al of ik MINI's ga importeren...
Wel weer een lekker karretje!

De hele weg naar huis (225km) heerlijk open kunnen rijden. Echt genieten! Ook nog even de 220km/h aangetikt in Duitsland.
Wel weer een lekker karretje!

De hele weg naar huis (225km) heerlijk open kunnen rijden. Echt genieten! Ook nog even de 220km/h aangetikt in Duitsland.
Onze sponsors

hahaha