Toen ik nadien ook nog Shumi op de E17 zag rijden met z'n Cotswoldsrun-raamsticker wist ik genoeg
Berthil & co
- Racing Green
- Nieuwsgierig

Bericht
Berthil & co
Vrijdagochtend 9u10 aan het tankstation bij Metropolis (Antwerpen), Berthil's mini, een DS S en een PW Cooper (?) met zwarte velgen.
Toen ik nadien ook nog Shumi op de E17 zag rijden met z'n Cotswoldsrun-raamsticker wist ik genoeg
- Racing Green
- Nieuwsgierig

Bericht
We waren zelf op weg naar Mini in the Park maar helaas niet in een mini, en reden voorbij aan de overkant, een toeter zou niet echt het gewenste effect gehad hebben. Shumi heeft ons wel gezien (we reden em traag voorbij). Wat is plundra-en ?
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
We stonden op de boot met een aantal classics, waarschijnlijk ook onderweg naar Mini in the Park.
Dat is een uitdrukking van ons aller Grand_Cru. Te vergelijken met Soldes/Sale/uitverkoop in de rest van Europa. In ons geval het goedkoop tanken bij de Esso aldaar.Wat is plundra-en
We stonden op de boot met een aantal classics, waarschijnlijk ook onderweg naar Mini in the Park.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors