Gr. Rini
Hallo! Ik ben David.
- david.
- Nieuw Lid

Bericht
bedankt allemaal voor de toffe reacties!
@m4TTi -- de MINI zou er idd strakker uitzien verlaagd maar door de wispelturige wegen in dit belgenland én de talrijke (storende) verkeersdrempels zou het voortdurend nieuwe frontlippen bestellen worden! heb je denk ik reeds een keer of twee op de koningin astridlaan in mechelen gekruist- volgende keer zwaaien
@Jurgen -- 'modden'? voorlopig van dit virus gespaard gebleven... is het erg besmettelijk?
@m4TTi -- de MINI zou er idd strakker uitzien verlaagd maar door de wispelturige wegen in dit belgenland én de talrijke (storende) verkeersdrempels zou het voortdurend nieuwe frontlippen bestellen worden! heb je denk ik reeds een keer of twee op de koningin astridlaan in mechelen gekruist- volgende keer zwaaien
@Jurgen -- 'modden'? voorlopig van dit virus gespaard gebleven... is het erg besmettelijk?
- m4TTi
- Be Mini

Bericht

moet daar wekelijks wel een paar keer zijn
verlagen moet gewoon, mijn mini is nu meer als 6 maand verlaagd en nog geen seconde spijt van gehad.
3 cm is niet echt veel maar optisch wel proper af
toch maar overwegen
grtz
m4TTi
haha zou kunnendavid. schreef:bedankt allemaal voor de toffe reacties!![]()
@m4TTi -- de MINI zou er idd strakker uitzien verlaagd maar door de wispelturige wegen in dit belgenland én de talrijke (storende) verkeersdrempels zou het voortdurend nieuwe frontlippen bestellen worden! heb je denk ik reeds een keer of twee op de koningin astridlaan in mechelen gekruist- volgende keer zwaaien![]()
moet daar wekelijks wel een paar keer zijn
verlagen moet gewoon, mijn mini is nu meer als 6 maand verlaagd en nog geen seconde spijt van gehad.
3 cm is niet echt veel maar optisch wel proper af
toch maar overwegen
grtz
m4TTi
- shopalicious
- Be Mini

- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors