Kan je wat exemparen van de NL stickers naar ons toe zenden ?
DG Eskes
Parnassia 34
2224 DC Katwijk ad rijn
NewMINIclub.NL / .BE of .EU reflecterende stickers
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag weer verse NewMINIclub-stickers binnengekregen (bedankt BadSmini)
Verkrijgbaar in de 'smaken':
reflecterend NewMINIclub.nl
reflecterend NewMINIclub.be
reflecterend NewMINIclub.eu
De stickers worden GRATIS beschikbaar gesteld door NewMINIclub, maar een vrijwillige donatie naar een goed doel (eigen keuze) wordt zeker op prijs gesteld.
Hier enkele suggesties:
In 2007 hebben de leden van NewMINIclub geld ingezameld voor KiKa (ruim 15000 euro).
In 2008 hebben de leden van NewMINIclub geld ingezameld voor het Aidsfonds (ruim 10.000 euro).
Indien je een sticker wilt ontvangen, stuur dan een PB met adresgegevens naar mij.
Degenen die in de afgelopen 6 weken een PB met adresgegevens naar mij hebben gestuurd krijgen deze week de sticker thuisbezorgd.
De stickers worden GRATIS beschikbaar gesteld door NewMINIclub, maar een vrijwillige donatie naar een goed doel (eigen keuze) wordt zeker op prijs gesteld.
Hier enkele suggesties:
In 2007 hebben de leden van NewMINIclub geld ingezameld voor KiKa (ruim 15000 euro).
In 2008 hebben de leden van NewMINIclub geld ingezameld voor het Aidsfonds (ruim 10.000 euro).
Indien je een sticker wilt ontvangen, stuur dan een PB met adresgegevens naar mij.
Degenen die in de afgelopen 6 weken een PB met adresgegevens naar mij hebben gestuurd krijgen deze week de sticker thuisbezorgd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag weer verse NewMINIclub-stickers op de bus gedaan naar degenen die besteld hebben. Zij weer volop beschikbaar:
Hier enkele suggesties:
In 2007 hebben de leden van NewMINIclub geld ingezameld voor KiKa (ruim 15.000 euro).
Degenen die in de afgelopen 2 weken een PB met adresgegevens naar mij hebben gestuurd krijgen deze week de sticker thuisbezorgd.
Hier enkele suggesties:
In 2007 hebben de leden van NewMINIclub geld ingezameld voor KiKa (ruim 15.000 euro).
Degenen die in de afgelopen 2 weken een PB met adresgegevens naar mij hebben gestuurd krijgen deze week de sticker thuisbezorgd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maxim de Belg
- Nieuwsgierig
- Mcs Stephan
- One wheel wonder
Onze sponsors