Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Even gebeld met Mini DH. Deze nieuwe oliepijlstok is hun niet bekend. Mijn contact persoon heeft nogmaals de puma en alle onderdelen erbij gezocht... maar staat dus niet op de lijst. 27ste weer terug... er was toch nog een onderdeel dat in nabestelling stond.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toch vreemd dat Sid en ik allebei een nieuwe oliepeilstok hebben. (of zijn er nog meer ?)
Of zitten er in de laatste MINI's weer andere peilstokken (modificatie ?)
BTW
Ik heb nog steeds nergens last van, heb ook al van alles geprobeerd, korte stukjes rijden, erg korte stukjes rijden, even starten, afzetten enz. enz. motor loopt nog steeds erg rustig en stil in vergelijking met voor de reparatie.
grtz
Adriaan
In de PUMA maatregel staat er inderdaad niets over een nieuwe oliepeilstok vermeld.kstja0 schreef:Even gebeld met Mini DH. Deze nieuwe oliepijlstok is hun niet bekend. Mijn contact persoon heeft nogmaals de puma en alle onderdelen erbij gezocht... maar staat dus niet op de lijst. 27ste weer terug... er was toch nog een onderdeel dat in nabestelling stond.
Toch vreemd dat Sid en ik allebei een nieuwe oliepeilstok hebben. (of zijn er nog meer ?)
BTW
Ik heb nog steeds nergens last van, heb ook al van alles geprobeerd, korte stukjes rijden, erg korte stukjes rijden, even starten, afzetten enz. enz. motor loopt nog steeds erg rustig en stil in vergelijking met voor de reparatie.
grtz
Adriaan
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
@ Tom
Klote zeg dat weer terug is, niet te geloven!! Ik heb nog steeds nergens last van maar ja, of het zo blijft
Ik heb ook geen nieuwe oliepeilstok gekregen.Cooperdriver schreef:In de PUMA maatregel staat er inderdaad niets over een nieuwe oliepeilstok vermeld.kstja0 schreef:Even gebeld met Mini DH. Deze nieuwe oliepijlstok is hun niet bekend. Mijn contact persoon heeft nogmaals de puma en alle onderdelen erbij gezocht... maar staat dus niet op de lijst. 27ste weer terug... er was toch nog een onderdeel dat in nabestelling stond.
BTW
grtz
Adriaan
@ Tom
Klote zeg dat weer terug is, niet te geloven!! Ik heb nog steeds nergens last van maar ja, of het zo blijft

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou niet erg veel nieuwer hoor Sid, die van mij is geproduceerd 2e week december 2007 (geleverd 1e week februari 2008)Sid schreef:denk niet dat die peilstok afhankelijk is van een bepaalde batch, mijn mini is van mid 2007 en die van jou volgens mij een stuk nieuwer adriaan?
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier ook weer wat rateltjes etc... maarja... gaat er toch uit... dus ga er geen moeite meer voor doen!!
BMW/Mini heeft voor mij echt afgedaan!!
EDIT: vooral de service.. heb nog steeds geen werkbon oid. gezien van hetgeen gedaan is tijdens de 3 weken durende reparatie!! ondanks meerdere bezoeken en telefoontjes aan club sponser Renova!!!
Het is maar hoe je met klanten om wil gaan... zeker in deze periode niet belangrijk met die record verkoop cijfers...
BMW/Mini heeft voor mij echt afgedaan!!
EDIT: vooral de service.. heb nog steeds geen werkbon oid. gezien van hetgeen gedaan is tijdens de 3 weken durende reparatie!! ondanks meerdere bezoeken en telefoontjes aan club sponser Renova!!!
Het is maar hoe je met klanten om wil gaan... zeker in deze periode niet belangrijk met die record verkoop cijfers...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Olaf:
Dacht dat het aan mij lag... Ben wat dat betreft "blij" dat je dezelfde ervaring hebt.
Dacht dat het aan mij lag... Ben wat dat betreft "blij" dat je dezelfde ervaring hebt.

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Olaf
Dit is de tweede mini die ik bij Renova gekocht heb, maar echt de LAATSTE, verkoop is goed, maar de after sales en service is zo waanzinnig slecht!! echt schandalig!!CooperS-lightningblue schreef:@Olaf:
Olaf
- modena
- Be Mini
Bericht
Ofaf wat kun je nu verlangen voor service van een auto van bijna 50k
Echt Schandalig ja,ik hoop niet dat ik zoiets mee maak.
Maar het is overal wel wat,mij laten ze gewoon een half jaar wachten op een nieuwe auto ook belachelijk.
Dat moeten ze vertellen als je hem besteld.
Jack

Echt Schandalig ja,ik hoop niet dat ik zoiets mee maak.
Maar het is overal wel wat,mij laten ze gewoon een half jaar wachten op een nieuwe auto ook belachelijk.
Dat moeten ze vertellen als je hem besteld.
Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
@jack, ja klopt heb je ook gelijk in, maar het is gewoon flut*! Op het moment dat je krabbel nog niet op het papier staat lopen ze der benen uit hun hol, maar als die eenmaal gezet is dan is het afgelopen!!
Maargoed... Tis niet anders!!!
Week 19 was het toch voor jou jack??
Olaf
Maargoed... Tis niet anders!!!
Week 19 was het toch voor jou jack??
Olaf
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij mij is de vreugde helaas van korte duur
!! Het geratel is weer terug alleen uit het zich op een andere manier; tijdens het file rijden. Je trekt dan regelmatig op waarna je weer stilstaat. Op het moment dat je stil staat begint het ratelen, het houdt na enige tijd op, waarna het weer begint. Ik begin er toch wel flink de pest in te krijgen, kan wel bij de garage gaan wonen
. Ik ben benieuwd wat de dealer hierover gaat zeggen!
Oh ja, ze hadden ook mijn airco gereinigd, waarna ik nu volgens mij de ventilator hoor draaien (in ieder geval hoor ik hem, wat voorheen niet het geval was)........

Oh ja, ze hadden ook mijn airco gereinigd, waarna ik nu volgens mij de ventilator hoor draaien (in ieder geval hoor ik hem, wat voorheen niet het geval was)........
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
nou als het bij mij terug komt krijgt dat hok een schop!
wel een mooie trouwens, ik had geklaagd over een schurend geluid met scherp insturen, konden ze mooi meenemen. nou het geluid is er nog, maar die paar keer dat ik scherp instuur neem ik het wel voor lief...
totdat er vandaag een rekening van 107,50 euro op de mat viel, gespecificeerd: tak verwijderd, deze liep tegen de velg.
bedoel, ben ik gekke henkie of wat?
wel een mooie trouwens, ik had geklaagd over een schurend geluid met scherp insturen, konden ze mooi meenemen. nou het geluid is er nog, maar die paar keer dat ik scherp instuur neem ik het wel voor lief...
totdat er vandaag een rekening van 107,50 euro op de mat viel, gespecificeerd: tak verwijderd, deze liep tegen de velg.
Laatst gewijzigd door Sid op 29 apr 2010, 09:38, 2 keer totaal gewijzigd.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
wahahhahaha stelletje debielen!!!! wat denken ze nou?!?!?!!
echt niet snuf!
Sid schreef:nou als het bij mij terug komt krijgt dat hok een schop!
wahahhahaha stelletje debielen!!!! wat denken ze nou?!?!?!!
echt niet snuf!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Olaf
Ja jongens die mannen bij de verkoop zitte allemaal met hun ... te spelen, dus de inkomsten moeten ergens anders vandaan komen heh!!Sid schreef:nou als het bij mij terug komt krijgt dat hok een schop!

Olaf
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors