Hans GP
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik ben een poosje niet op het forum en BENG er gebeurt weer wat! Hans een 340R (hoezo krediet crisis?!) en direct ook de GP verder uitgebouwd. Alleen die kop nog!
iDD
iDD
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!

Bericht
He Hans 
Inderdaad een slechte zaak dat we die set uitgeleverd hebben met 2 verschillende achter veren, snap echt niet hoe dat kan
Wat ik wil even wilde vermelden is dat de veer voor niet kapot was, deze was te slap en daardoor gaan blocken, dit houd alleen in dat de veer te slap is en dat de windingen elkaar gaan raken, kapot is een veer pas als de windingen gebroken zijn, en dat heb ik nog nooit gezien
Kun je me trouwens je telefoon nummer even per PM sturen, ronnie had dat nog nodig,alvast bedankt.
Groeten,Ronald
Inderdaad een slechte zaak dat we die set uitgeleverd hebben met 2 verschillende achter veren, snap echt niet hoe dat kan
Wat ik wil even wilde vermelden is dat de veer voor niet kapot was, deze was te slap en daardoor gaan blocken, dit houd alleen in dat de veer te slap is en dat de windingen elkaar gaan raken, kapot is een veer pas als de windingen gebroken zijn, en dat heb ik nog nooit gezien
Kun je me trouwens je telefoon nummer even per PM sturen, ronnie had dat nog nodig,alvast bedankt.
Groeten,Ronald
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Goed dat je nog ff wacht met de pulley. Is natuurlijk wel logisch...
Ben erg benieuwd naar de resultaten en de foto's van de inbouw natuurlijk
Ben erg benieuwd naar de resultaten en de foto's van de inbouw natuurlijk
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

Onze sponsors