Ik neem aan dat ze dit nu gaan onderzoeken? Hou ons op de hoogte!
Sterkte gewenst!

Weet je nog dat ik een tijdje geleden onderstaand zei? Hoe rijdt je auto nu? Zwaardere koppeling is weg he? En hij rijdt weer net als voorheen?kstja0 schreef:AAAAAAAAAaaaaaaagggggghhhhhhhhhhh........
je raad het al.... moet mijn grote mond ook gewoon houden.
CooperS-lightningblue schreef:Wil jullie uiteraard geen slecht gevoel geven, maar ook ik heb dat "nieuwe rijden, zwaardere koppeling gehad". Kwam omdat ze hem opnieuw moeten stellen ofzoiets. Het heeft bij mij destijds dan ook niet geholpen tegen het dieselen. Rijdt binnen no-time weer zoals eerst.
Ik dus juist niet. Het vervangen van die spanner en alle andere dingen die ze eraan "mogen" doen hebben tot zover nog geen enkele keer geholpen.Gebo schreef:heb toch echt wel het idee dat ze op het moment op de juiste plek aan het zoeken zijn...
kan je er een foto van nemen?Sid schreef:er zit overigens een compleet andere oliepeilstok in... ben ik de enige?
Sid schreef:er zit overigens een compleet andere oliepeilstok in... ben ik de enige?
Jip.. hier ook.. zeer herkenbaar allemaalCooperS-lightningblue schreef:Sid schreef:er zit overigens een compleet andere oliepeilstok in... ben ik de enige?Wist dat er iets mis mee was. Heb ik je toen toch verteld. Oliepeilstok gaf vol aan en er moest toen 2 liter (!!!!) olie bij na 16000 km...
Nee hoor, bij mij is er ook een nieuwe ingegaan, net zo een als op de foto's die je geplaatst heb.Sid schreef:er zit overigens een compleet andere oliepeilstok in... ben ik de enige?
Zo'n foutjes zijn in automotive land al eerder gemaakt;CooperS-lightningblue schreef:Sid schreef:er zit overigens een compleet andere oliepeilstok in... ben ik de enige?Wist dat er iets mis mee was. Heb ik je toen toch verteld. Oliepeilstok gaf vol aan en er moest toen 2 liter (!!!!) olie bij na 16000 km...
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors