Ben benieuwd wat je er gaat van maken
Clubman S Pepper White
- modena
- Be Mini

Bericht
Ik heb maandag de gril en de onderstrip besteld en ik heb het ook nog niet binnen (stond wel in backorder).
Ik heb ook het works meterset besteld ook nog niets van gehoord.
Olaf ben woensdag ook even naar Beek geweest voor het programa er opnieuw er in te laten zetten.
Ik heb nu ook de nieuwe opdate die gaat toch een stuk beter dan de eerste vind ik.
Ik heb ook een AP setje er op laten zetten(voor een speciale prijs)anders had ik het niet gedaan.
gr. Jack
Ik heb ook het works meterset besteld ook nog niets van gehoord.
Olaf ben woensdag ook even naar Beek geweest voor het programa er opnieuw er in te laten zetten.
Ik heb nu ook de nieuwe opdate die gaat toch een stuk beter dan de eerste vind ik.
Ik heb ook een AP setje er op laten zetten(voor een speciale prijs)anders had ik het niet gedaan.
gr. Jack
Laatst gewijzigd door modena op 19 feb 2009, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
@smetje, nee nog niet.. gaat nog komen
@modena, lekker bezig man!! ben hard aan het sparen voor al die dingen
veel te veel andere dingen gekocht... maar goed!!! die andere gril gaat toch niet met mijn M7 grillen en die vind ik mooier
remmen zijn wel lekker!! ook maar eens kijken! onderstrip wacht ik even mee tot het totale aeropakket leverbaar is voor de clubman!
@JP ja gaat helemaal goed komen man!! wordt een dikke clubman!
@modena, lekker bezig man!! ben hard aan het sparen voor al die dingen
@JP ja gaat helemaal goed komen man!! wordt een dikke clubman!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht

Jack: het ziet er naar uit dat jij eens dringend een update moet geven
Ik hoop dat M7 snel met een aangepaste grill komt, want die M7 grills vind ik wel superlekker en wil ik zeker op de mijneOlaf schreef:ja dat is waar!!! vind het wel mooi, maar vind mn M7 gril mooier:) dus die blijft er bij mij nog in..
Olaf
Jack: het ziet er naar uit dat jij eens dringend een update moet geven
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Olaf
- Volledig MINI minded!

Bericht
Olaf
Geel lijkt me ook wel dik, tarox kleur geel dan heh... beetje dat alu kleurtje!!Memphiss schreef:Welk kleurtje had je dan wel in gedachten vr uw remmen???
Volgens mij gaat dat best wel meevallen hoor zo rode remmen, je hebt toch zwarte velgen eh?
Olaf
Onze sponsors