Succes!
PW CooperD, VERKOCHT!!!!
- NicoJ
- Mod virus alert!

Bericht
Het is blijkbaar een slechte tijd om de mini te verkopen, dus ik hou hem gewoon bij..
Dus wat er binnen 3 maanden zal gebeuren:
-Ramen tinten
-Verlagen
-JCW kit
-Vitamine kuur
-Viper striping
Nog twijfelgevallen:
-Wielkasten in de kleur van het dak laten spuiten
-Muziek upgrade
Als er iemand een idee heeft, laat je maar horen
grtz
-Ramen tinten
-Verlagen
-JCW kit
-Vitamine kuur
-Viper striping
Nog twijfelgevallen:
-Muziek upgrade
grtz
- Minichael
- Be Mini

Bericht
Ga je de ramen vanvoor ook tinten? Je moet toch niet snel naar de keuring hé;)
Mooie plannen!NicoJ schreef:Het is blijkbaar een slechte tijd om de mini te verkopen, dus ik hou hem gewoon bij..
-Ramen tinten
-Verlagen
-JCW kit
-Vitamine kuur
-Viper striping
Nog twijfelgevallen:
-Muziek upgrade
grtz
Ga je de ramen vanvoor ook tinten? Je moet toch niet snel naar de keuring hé;)
KEEP IT MINI
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Randen spuiten zou ik persoonlijk niet doen, zeker niet met het contrasterend dak. Ipv een cleanere look komt het totaalbeeld drukker.
Muziekinstallatie boeit me persoonlijk niet echt dus daar ga ik me niet over uitspreken.
JCW kit ... ik zie liever je mcs bumpers verschijnen
. Heb je meer doekoes over voor bv een schroefsetje
.
En als je ramen tint zou ik ze idd ook vooraan doen ...
Ben benieuwd iig

Muziekinstallatie boeit me persoonlijk niet echt dus daar ga ik me niet over uitspreken.
JCW kit ... ik zie liever je mcs bumpers verschijnen
Ben benieuwd iig
- NicoJ
- Mod virus alert!

Bericht

De randen van de wielkasten wou ik laten spuiten, maar wist niet goed in welke kleur, een R56 met meegespoten in het wit is naart schijnt niet zo mooi?
kan anders iemand een shoppie doen fzo?
Jcw kit kom er zeker op omdat ik deze mooier vind & al die aanpassing met de uitlaat vanachter zie ik niet zitten..
& over het schroefsetje, veren heb ik gewoon liggen dus ga ik eerst even steken, vanaf ik vind dat ik nog lager wil gaan steek ik dat er wel onder ..
Thanx voor de comment in ieder geval
De ramen worden ook vooraan getintFred schreef:Randen spuiten zou ik persoonlijk niet doen, zeker niet met het contrasterend dak. Ipv een cleanere look komt het totaalbeeld drukker.
JCW kit ... ik zie liever je mcs bumpers verschijnen. Heb je meer doekoes over voor bv een schroefsetje
.
Ben benieuwd iig![]()
De randen van de wielkasten wou ik laten spuiten, maar wist niet goed in welke kleur, een R56 met meegespoten in het wit is naart schijnt niet zo mooi?
kan anders iemand een shoppie doen fzo?
Jcw kit kom er zeker op omdat ik deze mooier vind & al die aanpassing met de uitlaat vanachter zie ik niet zitten..
& over het schroefsetje, veren heb ik gewoon liggen dus ga ik eerst even steken, vanaf ik vind dat ik nog lager wil gaan steek ik dat er wel onder ..
Thanx voor de comment in ieder geval
- NicoJ
- Mod virus alert!

Bericht
Okee, even dit topic onder het stof rapen..
hij stond al inmiddels op P3
Even was er sprake van een verkoop, maar aangezien ik geen juiste prijs krijg blijf ik er gewoon zelf in rijden
Hierboven was er een lijstje opgemaakt wat ik allemaal ging doen met nogal redelijk zware investeringen, maar dit ga ik even zo laten mits ik gewoon werk meer heb
Ondertussen zitten er wel al van die bosh ruitenwissers op van de groupbuy, en die zijn echt de investering waard!
Wat ik nu ga doen dit weekend is een zwarte beltline plakken, want bij jb staat die echt zo mooi!
en misschien mijn remklauwen mooi rood lakken
Vanaf ik terug werk heb gaat het hier weer wat sneller gaan, want ik zag echt naar die aero-kit enzo uit
Grtz
hij stond al inmiddels op P3
Even was er sprake van een verkoop, maar aangezien ik geen juiste prijs krijg blijf ik er gewoon zelf in rijden
Hierboven was er een lijstje opgemaakt wat ik allemaal ging doen met nogal redelijk zware investeringen, maar dit ga ik even zo laten mits ik gewoon werk meer heb
Ondertussen zitten er wel al van die bosh ruitenwissers op van de groupbuy, en die zijn echt de investering waard!
Wat ik nu ga doen dit weekend is een zwarte beltline plakken, want bij jb staat die echt zo mooi!
en misschien mijn remklauwen mooi rood lakken
Vanaf ik terug werk heb gaat het hier weer wat sneller gaan, want ik zag echt naar die aero-kit enzo uit
Grtz
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors