Clubman S Pepper White
- modena
- Be Mini
Bericht
Ja die ze hebben er een gevonden ja
Het is er een met regensensor en parkdistens,had ik niet besteld maar zou ik erbij krijgen.
Die auto stond al vanaf december bij een dealer dus daar heb ik weinig
trek in.
Het klote is dat ik zo niet van mijn cotract afkom.
Dus ik heb maar wat dingen op mijn bestelde scirocco bijbesteld en hij komt volgens hun rond week 19.
Dus heb die Audi maar uit mijn kop gezet(scheelt me trouwens 14000 euro)
Jack

Het is er een met regensensor en parkdistens,had ik niet besteld maar zou ik erbij krijgen.
Die auto stond al vanaf december bij een dealer dus daar heb ik weinig
trek in.
Het klote is dat ik zo niet van mijn cotract afkom.
Dus ik heb maar wat dingen op mijn bestelde scirocco bijbesteld en hij komt volgens hun rond week 19.
Dus heb die Audi maar uit mijn kop gezet(scheelt me trouwens 14000 euro)

Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
@tirex, is echt geweldig!! helaas vanochtend vorst dus kon het niet goed uitproberen!! vanmiddag nog maar eens rondrijden 
@ Fred, rijd inderdaad heel goed!! wielen houd ik ook, alleen mss dat ik ze compleet zwart laat spuiten!!
@sven, kost inderdaad alleen maar geld!! opzich wel een aantal serieuze kopers gehad, alleen geen biedingen!
@smetje, ik denk ook wel dat Klaas weet wat die doet, hij zal niet op het randje gaan zitten!!
Olaf

@ Fred, rijd inderdaad heel goed!! wielen houd ik ook, alleen mss dat ik ze compleet zwart laat spuiten!!
@sven, kost inderdaad alleen maar geld!! opzich wel een aantal serieuze kopers gehad, alleen geen biedingen!
@smetje, ik denk ook wel dat Klaas weet wat die doet, hij zal niet op het randje gaan zitten!!
Olaf
Onze sponsors