Ik bedoel de dealers niet met die opmerking.
(die kun je op de PUMA maatregel wijzen, en de meeste weten er nu wel van)
Ik bedoel de producent MINI c.q. de ontwerpers in Oxford.
Vreemde geluiden (Diesel-, Tractor-, Ratel- geluiden)
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou dan zit er maar één ding op..... parkeer hem in de etalage bij de dealer!
Ach ach ach... dit is toch niet te filmen! Dit is echt niet leuk meer!
Heb de ratel "gelukkig" nog niet teruggekregen.. maar dit voelt haast
net zo erg!

nou dan zit er maar één ding op..... parkeer hem in de etalage bij de dealer!
Ach ach ach... dit is toch niet te filmen! Dit is echt niet leuk meer!
Heb de ratel "gelukkig" nog niet teruggekregen.. maar dit voelt haast
net zo erg!
The Member Formely Known As KSTJA0

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Da's BALEN Harry
!! Je zou toch eindelijk gaan hopen dat het een keer voorbij is, nu kun je WEER naar de garage!

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar dacht daarna aan eventuele vervolgschade, het doorblijven rijden met een storing/klacht, en het aan de dealer onthouden van de mogelijkheid om een storing/klacht op te lossen. garantieclaims die er eventueel door vervallen enz. enz.
Dus ik heb hem wel laten repareren, en tot nu toe blijft het weg.
Maar ja ieder zijn mening en goed recht om het wel of niet te laten repareren hoor.
Probleem met Harry is ook nog eens dat hij haast aan het eind van zijn garantieperiode zit.
@ Harry, dat is inderdaad balen
Hou ons op de hoogte.
Adriaan
Zo dacht ik eerst ook, had de storing in April al gemeld, en dacht ook wacht op een definitieve oplossing. Eerder geen gekloot en lapmiddel reparaties aan mijn auto.tirex schreef:... zolang ze niet ZEKER weten waardat het aan ligt.. blijven ze eraf!!![]()
Gr.M
Maar dacht daarna aan eventuele vervolgschade, het doorblijven rijden met een storing/klacht, en het aan de dealer onthouden van de mogelijkheid om een storing/klacht op te lossen. garantieclaims die er eventueel door vervallen enz. enz.
Dus ik heb hem wel laten repareren, en tot nu toe blijft het weg.
Maar ja ieder zijn mening en goed recht om het wel of niet te laten repareren hoor.
Probleem met Harry is ook nog eens dat hij haast aan het eind van zijn garantieperiode zit.
@ Harry, dat is inderdaad balen

Hou ons op de hoogte.
Adriaan
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo denk ik er ook over, maar met een naderend "einde van de garantie" mogen ze er toch wel eens wat aan doen. zometeen zit ik ermee in m'n maag bij verkoop.tirex schreef: ik maak me er niet druk in.. zolang ze niet ZEKER weten waardat het aan ligt.. blijven ze eraf!!![]()
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gebeld met de dealer. Ze baalden daar ook behoorlijk.
Maar hoe het ook is, a.s. dinsdag gaat ie weer naar de dokter voor een paar dagen.
Ik had wel een irritant gepiep bij het blok toen ik hem terug kreeg, na de vervanging.
Deze piep was wel toeren afhankelijk.
Heb de dealer hiervan, al voor de "ratel", op de hoogte gebracht.
Maar omdat ik het behoorlijk druk heb, was het er nog niet van gekomen om daarmee terug te gaan.
Misschien de oliepomp? Ik gok maar wat (ben ook maar een leek).
Kan niet meer doen dan afwachten.
Ik hoop voor een ieder ander, dat het bij jullie wel wegblijft.

Maar hoe het ook is, a.s. dinsdag gaat ie weer naar de dokter voor een paar dagen.
Ik had wel een irritant gepiep bij het blok toen ik hem terug kreeg, na de vervanging.
Maar omdat ik het behoorlijk druk heb, was het er nog niet van gekomen om daarmee terug te gaan.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Beste Harmar,
ik heb net telefonisch een gesprek gehad met Michel van hees vanbij mini belux,
Hij melde me dat aangezien u dit BINNEN DE GARANTIE periode hebt gemeld dat er in de toekomst na de garantie periode geen kosten kunnen aangerekend worden omtrend dit probleem...
hij melde me ook dat u hem telefonisch mag contacteren zodat u deze informatie op mail kan krijgen ter bevestiging moest je dealer daar lastig om doen. (wel rekening houden dat als je met hem contact opneemt dat je alle gegevens van de wagen moet hebben.
contact gegevens voor michel van hees:
MINI Belux
Michel Van Hees
After Sales Manager (V1-BE-M-3)
Lodderstraat 16 - 2880 Bornem - Belgium
Tel: + 32 3 890 50 82
Fax: + 32 3 890 50 90
Mobile: + 32 496 26 30 42
Email: [email protected]
Tevens is dit ook voor andere leden geldig hou er rekening mee dat alle eigenaars dit binnen de garantie periode MOETEN melden en ter reparatie aanbieden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Harmar schreef:Gebeld met de dealer. Ze baalden daar ook behoorlijk.![]()
Beste Harmar,
ik heb net telefonisch een gesprek gehad met Michel van hees vanbij mini belux,
Hij melde me dat aangezien u dit BINNEN DE GARANTIE periode hebt gemeld dat er in de toekomst na de garantie periode geen kosten kunnen aangerekend worden omtrend dit probleem...
hij melde me ook dat u hem telefonisch mag contacteren zodat u deze informatie op mail kan krijgen ter bevestiging moest je dealer daar lastig om doen. (wel rekening houden dat als je met hem contact opneemt dat je alle gegevens van de wagen moet hebben.
contact gegevens voor michel van hees:
MINI Belux
Michel Van Hees
After Sales Manager (V1-BE-M-3)
Lodderstraat 16 - 2880 Bornem - Belgium
Tel: + 32 3 890 50 82
Fax: + 32 3 890 50 90
Mobile: + 32 496 26 30 42
Email: [email protected]
Tevens is dit ook voor andere leden geldig hou er rekening mee dat alle eigenaars dit binnen de garantie periode MOETEN melden en ter reparatie aanbieden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Da's goed nieuws Shadow-Breaker
! Top dat je telefonisch contact met MINI Benelux hebt gehad!!!
Gr. Jan

Gr. Jan
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht

dus jullie mogen hem daar altijd over contacteren.
btw het is niet Mini BeNeLux maar mini Belux (belgie en luxemburg) maar hij kon dat wel regelen voor NL leden van onze clubparklaneworks schreef:Da's goed nieuws Shadow-Breaker! Top dat je telefonisch contact met MINI Benelux hebt gehad!!!
Gr. Jan

dus jullie mogen hem daar altijd over contacteren.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors