Zal wel vet worden denk ik, helemaal met Aeropakket
Pieter's EB R53 215pk-- Ring foto's
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Denk dat het heel de velg wordt als hij gaat poederlakken. Bij poederlakken bestaat de lak uit bolletjes die aangebracht worden door te spuiten of te dompelen, daar gaat een poederlaag over en de wielen gaan daarna in een oven waar die bollejtes smelten en zich verspreiden. Is volgens mij niet mogelijk om zo een oppervlakte gedeeltelijk wel en gedeeltelijk niet te lakken ...
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Zo, die Fred heeft verstand van poederlakken
Zo gaat het idd precies gebeuren.
En uiteraard de gehele velg.
En uiteraard de gehele velg.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd hoe het er uit komt te zien!
Toen ik het zag kreeg ik het ook even benauwd. Pfffffff. Ik zou het zelf laten door misschin wel deukjes ofzo. Maar als ze toch geheel opnieuw gepoedercoat wordenjbcola schreef:Meani schreef:Lekker belangrijk als eerst nog de lak chemisch verwijderd wordt en daarna nog de velgen gestraald en gepoedercoat
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha same! Maar anders toch ff doeken plaatsen om de binnenkant van je MINI te beschermenJean-Pierre schreef:Toen ik het zag kreeg ik het ook even benauwd. Pfffffff. Ik zou het zelf laten door misschin wel deukjes ofzo. Maar als ze toch geheel opnieuw gepoedercoat wordenjbcola schreef:Meani schreef:Lekker belangrijk als eerst nog de lak chemisch verwijderd wordt en daarna nog de velgen gestraald en gepoedercoat
![]()
![]()
![]()
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Vanavond begonnen met het boren vd gaten in de aerobumper.
Heeeeel eventjes dacht ik na 10 minuten boren dat ik gek was.....toen wist ik het zeker

Heeeeel eventjes dacht ik na 10 minuten boren dat ik gek was.....toen wist ik het zeker

215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
@Kwiebje
Thx, heb het nodig. Gisterten 1 kant afgemaakt. Helemaal gek ben je als je zulke dingen doet. Denk dat ik aan 1 kant de sticker er mooi op laat zitten
Ik heb ff gekeken maar het is 18V. Bijna goed dus.Jean-Pierre schreef:Mooi accutolletje van bosch16V lithium-ion?
Gaat er goed uit zien jonge!!!!!![]()
@Kwiebje
Thx, heb het nodig. Gisterten 1 kant afgemaakt. Helemaal gek ben je als je zulke dingen doet. Denk dat ik aan 1 kant de sticker er mooi op laat zitten

- pointman
- Mod virus alert!

Bericht
Bel me even als je de andere kant ook klaar hebt, dan breng ik de mijneMeani schreef:![]()
Ik heb ff gekeken maar het is 18V. Bijna goed dus.Jean-Pierre schreef:Mooi accutolletje van bosch16V lithium-ion?
Gaat er goed uit zien jonge!!!!!![]()
@Kwiebje
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors