FF een vraagje. Moeders wil een nieuw mobieltje. Ze heeft nu een heel oud ding die ze wel er fijn vindt
Ze zal de nieuwe de komende jaren wel gaan gebruiken, dus het moet er een zijn die up to date is en erg goed gebouwd. Ook moet het niet te moeilijk te bedienen zijn.
Ik had deze 3 op een rijtje gezet: (allemaal 8 MP camera)
Nokia N86
Sony Ericsson C905
LG Viewty Smart
Nokia en Sony ken ik allebei qua menu enzo en hoe het aanvoelt. Maar LG heb ik nog nooit in m'n handen gehad.
Welke van de drie voldoet het beste aan de eisen? Iemand ervaringen?
Uit ervaring weet ik dat moeders die een oude telefoon erg fijn vinden vooral geen telefoon met Symbian moet geven. Allemaal veel te ingewikkeld namelijk. Maar dat kan bij jou ma natuurlijk compleet anders zijn.
Heb een Blackberry Storm. Mag in september weer een nieuwe uitzoeken en hopelij is dan de nieuwe BlackBerry Tour ook beschikbaar in Nederland. Die heeft een vast toetsenbord net als de E71, die heb ik ook gehad, en vele functionaliteiten die ik erg kan waarderen! Erg fijne telefoons
wie o wie kan mij antwoord geven op het volgende; betreft een blackberry 8900 met hi abonnement en hi blackberry online abonnement. internetgebruik in het buitenland levert natuurlijk torenhoge rekening op dus willen we niet gebruiken maar nu heb ik me laten vertellen dat de telefoon automatisch je mail e.d. ophaalt en dus (al maak je er zelf niet actief gebruik van!) toch verbinding maakt met internet. ten eerste klopt dit verhaal? ten tweede; als dit zo is, kan nergens ontdekken waar dit dan uitgezet kan worden! er is maar 1 optie voor blokkeren maar dan blokkeer je meteen ook bellen/sms...
Probeer eens bij Menu--Verbindingen--Opties voor mobiel netwerk---gegevensservice op "uit tijdens roaming" zetten. Als het goed is gebruikt hij dan helemaal geen data meer in het buitenland behalve bij WIFI.
MaVaEe schreef:Probeer eens bij Menu--Verbindingen--Opties voor mobiel netwerk---gegevensservice op "uit tijdens roaming" zetten. Als het goed is gebruikt hij dan helemaal geen data meer in het buitenland behalve bij WIFI.