Zit hier een beetje te sukkelen met die scanner ,maar de grafiek komt eraan ,hoor
FRANK's Mini Cooper 'S' (beetje challenge PAG 9)
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht

nog eens checken hoe het nu gaat (alleen zien dat je niet te hard remt voor mij, want u remmen zijn een stuk beter dan de mijne)
voor de rest begint de mini al een heel stukje beter eruit te zien he. (en sneller
)
ik wil mijn mini wel nog is naast de uwe zettenFRANK69 schreef:Daarjuist eens gaan "testrijden",t'is echt wel naar mijn zin![]()
![]()
in 2de naar 110 en 4de naar 180 ,heb nog wel niet de topspeed geprobeerd![]()
Het gaat echt wel een pak sneller,zou het eens moeten meten met een performance box (iemand?)
nog eens checken hoe het nu gaat (alleen zien dat je niet te hard remt voor mij, want u remmen zijn een stuk beter dan de mijne)
voor de rest begint de mini al een heel stukje beter eruit te zien he. (en sneller
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi loopt die grafiek zeg...!
Mooie getallen, beetje tevreden ermee?
Mooie getallen, beetje tevreden ermee?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- FRANK69
- 4 op een rij!

Bericht
Yes ,gaan we zeker eens doenShadow_Breaker schreef:ik wil mijn mini wel nog is naast de uwe zettenFRANK69 schreef:Daarjuist eens gaan "testrijden",t'is echt wel naar mijn zin![]()
![]()
in 2de naar 110 en 4de naar 180 ,heb nog wel niet de topspeed geprobeerd![]()
Het gaat echt wel een pak sneller,zou het eens moeten meten met een performance box (iemand?)
voor de rest begint de mini al een heel stukje beter eruit te zien he. (en sneller)
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Mooie resultaten frank! Je boft met die MINI! Dat noemen ze pas de occassie van je leven tegenkomen e!
Succes verder!! 
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors