Het Studententopic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Deeble
Enthousiast
Enthousiast

21 jan 2009, 14:58

Ik zeg ook niet dat je moet aanpappen met die meiden, maar je moet gewoon even laten zien wat hij allemaal misloopt

Ik bedoel wat is er nou mooier dan elke dag uit kunnen slapen, feestjes vieren, af en toe een boek openslaan, feestje vieren, na het feestje naast een vreemde wakker worden, op skivakantie met je studiematen, zomervakantie met je studie maten, mini rijden, op jezelf wonen en niet hoeven werken :yeah :yeah :yeah :yeah

Vertel hem dat zou ik zeggen :mrgreen:
Mini ! ....omdat het kan !
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2009, 15:01

Blont-007 schreef:
Getzz schreef:Ik had eerst ook nooit zin om te studeren... maar heb nu een goede baan en een fijne opleiding omdat ik ineens de drang kreeg te gaan leren :D
Waar vond je die ??? :D

Na het zien van mijn boze ouders.... :D Zodra er mij verteld werd dat ik dikke auto`s kon gaan rijden als ik meer gingen leren was het mij al gauw duidelijk :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2009, 15:20

Hebben ze jou mooi liggen gehad, moet je mini rijden ...

:mrgreen:
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2009, 15:30

Jah mooi shit! :lol: hahaha :wink:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

21 jan 2009, 21:13

MaVaEe schreef:Goh wat herken ik mezelf in Rick Ida. :)
Met de cito een goede atheneum score gehaald en het jaar daarop dus ook in een atheneum brugklas. Dat jaar echt finaal verkloot omdat ik het leuker vond om met mijn drive-in bezig te houden dan met school. De 3 jaren daarna met 2 vingers in mn neus de mavo gehaald.
Iedereen zegt altijd maar dat diploma's super belangrijk zijn. Misschien als je net van school komt maar in de techniek telt je werkervaring meer dan je uiteindelijke diploma's. :) Sterker nog, bij mijn hudige baas hebben ze nooit naar mijn diploma's gekeken toen ik hier begon! :mrgreen:
:lol: ongeveer same here, ik heb alleen na de basisschool gekozen voor mavo/havo brugklas. Werd door de basisschool vwo geadviseerd maar dat wilde ik helemaal niet. Toen voor mavo gegaan. Was dus eitje om te halen. Daarna mijn MBO+ opleiding gedaan waar ik nu net mee klaar ben. Nu ga ik lekker werken en miss wel een HBO opleiding erbij doen want 5 dagen in de schoolbanken is mij niet meer gezien :mrgreen:

@ida: maar ook zonder havo dus met een mavo kan je ergens komen hoor :wink: en daar komt bij dat rick toch degene is die moet kiezen :wink:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda

Terug naar “Kletshoek”