Hier kun je jou studieervaring vertellen en misschien wel kennis uitwisselen.....Of natuurlijk afspreken om na school ff lekker een kroegje te pakken! Keep it posted!!
Het Studententopic
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het Studententopic
Aangezien er bij MINI spotting druk over de studies wordt gepraat leek het mij verstandig om hier gewoon een topic van te maken. Duss.... TADAAAAAA!!!! Hier istie dan!
Hier kun je jou studieervaring vertellen en misschien wel kennis uitwisselen.....Of natuurlijk afspreken om na school ff lekker een kroegje te pakken! Keep it posted!!
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik volg dus de HBO studie Verkeerskunde! 1ejaars en ben al een tijdje werkzaam in het vak dus opzich is de opleiding goed te doen maar wel veel werk! Je kunt mijn MINI dus vaak spotten op het parkeerterrein van de NHTV Breda (oops toch een uitstapje richting het mini spotting) 
- marcelclemens
- Bijna verslaafd

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Ik ga in maart met een opleiding beginnen.
Staf & Kader, van Stivako.
Oftewel een opleiding 'bedrijfsmanagement' voor de grafische industrie.
Dit doe ik dus naast mijn gewone werk in mijn vrij uren.
Het is wel even afzien 1,5jaar lang, maar uiteindelijk moet hierna de promotie komen waar ik al een tijdje op zit te wachten.
Ossie
Het is wel even afzien 1,5jaar lang, maar uiteindelijk moet hierna de promotie komen waar ik al een tijdje op zit te wachten.
Ossie

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toegepaste Economische Wetenschappen op de Antwerpse Universiteit.
Na mijn 1e jaar er volledig een zooitje van te hebben gemaakt, gaan we het nu volledig goed maken. Nuja, voledig... Er staat er al eentje in de planning voor augustus!
Nog 4 examens.. En dan eindelijk die verlossende week snowboarden in Tignes!
Na mijn 1e jaar er volledig een zooitje van te hebben gemaakt, gaan we het nu volledig goed maken. Nuja, voledig... Er staat er al eentje in de planning voor augustus!
Nog 4 examens.. En dan eindelijk die verlossende week snowboarden in Tignes!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Veel succes !
Goede keus ossie, geeft veel mogelijkheden, maar best wel pittig.ossie1972 schreef:
Veel succes !
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik had vorige week nog een collega van jouw bij ons op het bedrijf!
He Ossie,ossie1972 schreef:Ik ga in maart met een opleiding beginnen.
Het is wel even afzien 1,5jaar lang, maar uiteindelijk moet hierna de promotie komen waar ik al een tijdje op zit te wachten.![]()
Ossie
Ik had vorige week nog een collega van jouw bij ons op het bedrijf!
- jstuyts
- Mod virus alert!

Bericht
Hier druk bezig met Bouwkunde aan de TU-Delft. Eerst Propedeuse gehaald op HBO niveau in een jaar en daarna naar de TU. Ben nu bezig met het laatste deel van de Bachelor. Druk op zoek naar een stageplek voor komend half jaar (of drie maanden) bij een architectenbureau...
Zal wel lastig worden in deze tijd...
Zal wel lastig worden in deze tijd...
Onze sponsors