Greetz BigD
2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He Jurgen,
Leuk he die 2 deuren aan de rechterkant.
Gewoon een mooie clubman.
Annet
Pralines zijn lekker op.
Leuk he die 2 deuren aan de rechterkant.
Gewoon een mooie clubman.
Annet
Pralines zijn lekker op.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
gaaaaaaaaf, ziet er errug mooi uit.
en nu maar weer wachten op je stuur-mod!!!
nu komt je S-je echt van pas
gr, PC
nu komt je S-je echt van pas
gr, PC

- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Mss kan je die wat modificeren ?
Bel mij ook maar ff, enne heb hier nog een amerikaanse nummerplaat houder liggen.Jurgen schreef:Zondag?Blont-007 schreef:Gave bak hoor! En zo schoon van binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer kom je hem showuh??????
Nee coen, is niet nodig, ik gok erop dat het wel gaat lukkenAnders bel ik je wel
Mss kan je die wat modificeren ?
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Was ik gisteren eens even aan het testen hoe snel mijn auto kon. Krijg ik het volgende als ik er af kom... Motor was goed warm want ik kwam toen van gent...
Ik ben dan rustig doorgereden naar huis en deze morgen naar de garage gebeld, daar zeiden ze dat ik er mee naar het werk mocht rijden (toch 100km heen en terug), maar halverwege verdween de melding opeens...
Iemand nog ooit dat probleem gehad? Is dat erg of moet ik er niet meer naar de garage omdat de error verdwenen is... (staat ook niets meer bij mijn error's in de nav)

Ik ben dan rustig doorgereden naar huis en deze morgen naar de garage gebeld, daar zeiden ze dat ik er mee naar het werk mocht rijden (toch 100km heen en terug), maar halverwege verdween de melding opeens...
Iemand nog ooit dat probleem gehad? Is dat erg of moet ik er niet meer naar de garage omdat de error verdwenen is... (staat ook niets meer bij mijn error's in de nav)

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

succes! Hoop dat het niets te betekenen heeft.
gr, PC
gr, PC

- TIEMEN
- Enthousiast

Bericht
is geen ramp. Het motormanagement is een beetje "buiten adem", bij sommige merken gaat dit weg als men de volgende ritten wat rustiger aan doen. Kan ook van het uitlaatsysteem komen, maar heb geen bang hoor. Er zijn ergere dingen.
"S" greatings.
"S" greatings.
"Mijn vrouw de cooper, ik de "S"..."
Onze sponsors