Greetz BigD
08 MINI Cooper D
- Alexanderr
- 4 op een rij!

Bericht
merci, ik vind het ook tien keer beter
op de autostrade gaan ze nu nog sneller aan de kant
op de autostrade gaan ze nu nog sneller aan de kant
03 MCS - 08 MCD
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Alexanderr
- 4 op een rij!

Bericht
Thanks!
Volgende week steek ik hem binnen waar ik mijn nummerplaatsticker heb laten maken; ik ga de kofferhandgreep laten wrappen in 't zwart zodat die brok chroom ook weg is.
Dan juist nog wat vinden op de omlijstingen van mijn lichtblokken voor en achter ... klinken en 't biesje tussen koetswerk en vensters mogen blijven.
Volgende week steek ik hem binnen waar ik mijn nummerplaatsticker heb laten maken; ik ga de kofferhandgreep laten wrappen in 't zwart zodat die brok chroom ook weg is.
Dan juist nog wat vinden op de omlijstingen van mijn lichtblokken voor en achter ... klinken en 't biesje tussen koetswerk en vensters mogen blijven.
03 MCS - 08 MCD
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er zijn er meerdere die de chroom rond de lichten zwart maken. Kijk naar rem. zijn Dooper, heeft zijn koplampringen in het zwart laten spuiten en de achterlichtringen zouden minstens net zo gemakkelijk moeten gaan.
Zeker doen!
Ik zou misschien zelfs eerder iets in het wit zetten dan iets in het zwart, maar zolang de chroom weg is
Zeker doen!
Ik zou misschien zelfs eerder iets in het wit zetten dan iets in het zwart, maar zolang de chroom weg is
Laatst gewijzigd door GeoBem007 op 14 jan 2009, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alexanderr
- 4 op een rij!

Bericht
mja, spuiten kost me teveel. dit is sinds een maandje een bedrijfswagen en ik heb geen zin om er fortuinen in te steken.
03 MCS - 08 MCD
- Alexanderr
- 4 op een rij!

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
(Zeg dat niet te hard ik ben ook eens een keer met een R56 dash bezig geweest
)
Vraag Coendek even
Heb het vorige week nog gedaan. Gewoon de schroeven aan de onderkant er afhalen en eraf klikken. Dat is dan een R50 maar bij R56? Zal niet veel verschil maken lijkt meAlexanderr schreef:iemand ervaring met het demonteren van de kofferhandgreep?
Vraag Coendek even
- Alexanderr
- 4 op een rij!

Bericht
Vaderlief z'n bolide heeft het begeven, vervanger kan pas binnen een jaartje ... dus ik heb in overleg een tussenoplossing gevonden, die ik volgend jaar met de glimlach overneem 

Is een Alpina Roadster S, n° 361 van 362.
Heeft 312pk ... en dat gaat vooruit

Is een Alpina Roadster S, n° 361 van 362.
Heeft 312pk ... en dat gaat vooruit
03 MCS - 08 MCD
Onze sponsors