Tiswa's Clubman Cooper
- Tiswa
- 4 op een rij!
Bericht
Et voila....

HEEL ERG tevreden!
Meteen een vraagje: er zit een Radio Boost CD in en op de een of andere manier springt hij bij een bepaald radiostation op 'alarm' in het display. Krijg het niet gevonden in de handleiding. Het is niet het TP gedoe, er staat leetlijk 'alarm' in het display van de radio (kan het niet duidelijker uitleggen). Heeft iemand een idee hoe ik dit automatische overspringen naar een andere zender eruit kan krijgen??

HEEL ERG tevreden!
Meteen een vraagje: er zit een Radio Boost CD in en op de een of andere manier springt hij bij een bepaald radiostation op 'alarm' in het display. Krijg het niet gevonden in de handleiding. Het is niet het TP gedoe, er staat leetlijk 'alarm' in het display van de radio (kan het niet duidelijker uitleggen). Heeft iemand een idee hoe ik dit automatische overspringen naar een andere zender eruit kan krijgen??
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er heel erg dik uit!!!! Veel plezier er mee.
Is het niet iets van RDS alarm? Misschien dat hij dat zo aangeeft? Als je pas die auto gehaald hebt bij de dealer mag je die denk ik altijd nog wel even paseren als je er niet uit komt! Succes
Is het niet iets van RDS alarm? Misschien dat hij dat zo aangeeft? Als je pas die auto gehaald hebt bij de dealer mag je die denk ik altijd nog wel even paseren als je er niet uit komt! Succes

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Gefeliciteerd,
Eindelijk is het dan zover.
Heel veel plezier en veilige kilometers voor straks.
Want met dit mooie weer
ga je vast je boodschappen van heeeeeeel ver halen.
Annet
Eindelijk is het dan zover.
Heel veel plezier en veilige kilometers voor straks.
Want met dit mooie weer

Annet

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Proficiaat Tiswa !!!
Ik ben benieuwd naar de grotere buiten foto's van je aanwinst ..
Maar die zullen er genoeg volgen ..
Veel plezier met je Clubman man ..
Ik ben benieuwd naar de grotere buiten foto's van je aanwinst ..
Maar die zullen er genoeg volgen ..
Veel plezier met je Clubman man ..

Onze sponsors