Pimmy's new ride: BMW 125i cabrio pics @ P11
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo bekend in Aalten? Wie ben jij dan precies? Nee werk niet meer bij Winkelhorst. Als je de Aalten Vooruit in de gaten hebt gehouden van vandaag kun je zien wat voor een werk ik nu doe. Verkeerskundige bij de gemeente Aalten. MINI moet er eind dit jaar komen... Ben naar een MINI cooper S Works aan het kijken maar kan nog geen geschikte tweedehands vinden! Verder poets ik nog auto`s als hobby en bijverdienste... Loopt goed!
- pimmy
- Bijna verslaafd

Bericht
.
Ik doe iets met tanden.
Haha, de scholen zijn idd weer bijna begonnenGsik schreef:Zo bekend in Aalten? Wie ben jij dan precies? Nee werk niet meer bij Winkelhorst. Als je de Aalten Vooruit in de gaten hebt gehouden van vandaag kun je zien wat voor een werk ik nu doe. Verkeerskundige bij de gemeente Aalten. MINI moet er eind dit jaar komen... Ben naar een MINI cooper S Works aan het kijken maar kan nog geen geschikte tweedehands vinden! Verder poets ik nog auto`s als hobby en bijverdienste... Loopt goed!
Ik doe iets met tanden.
- pimmy
- Bijna verslaafd

Bericht
Wil ik vandaag de ruitenwisservloeistof bijvullen, wil ik dus de motorkap openen met het hendeltje in de auto, gebeurt er niets... Hendel is heen-en-weer te bewegen zonder weerstand.
En om met dit weer te rijden zonder ruitenwisservloeistof lijkt me niet zo'n goed plan. Er zit echt bijna niets meer in.
Iemand een idee hoe je de motorkap dan open krijgt??
Anders morgen maar eens langs de dealer...
En om met dit weer te rijden zonder ruitenwisservloeistof lijkt me niet zo'n goed plan. Er zit echt bijna niets meer in.
Iemand een idee hoe je de motorkap dan open krijgt??
Anders morgen maar eens langs de dealer...
- Xefke
- Be Mini

Bericht
Laatst zag ik dit ook gebeuren bij een sscooper z'n nieuwe R56... gelukkig stond de kap toen al open. Na beter bekijken was het kabeltje gewoon losgekomen bij het verbindingsstukje onder de kap.
Ik vraag me alleen af hoe je dit dan nog los krijgt als de kap dicht is...
veel succes....
Ik vraag me alleen af hoe je dit dan nog los krijgt als de kap dicht is...
veel succes....

Onze sponsors